Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:33:42 GMT

زیرساخت ورزشی خوی از مشکلات عدیده ای رنج می برد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۷۵۵

زیرساخت ورزشی خوی از مشکلات عدیده ای رنج می برد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت : ورزشگاه ۷ هزار نفری خوی با عظمت تمام احداث می شود.

 عادل نجف زاده امروز ۱۷ بهمن در جلسه دیدار  با روسای هیئت های ورزشی شهرستان خوی اظهار کرد: بلاتکلیفی ۲۰ ساله ورزشگاه ۷ هزار نفری نشان می دهد که زیرساخت ورزشی خوی از مشکلات عدیده ای رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نجف زاده باانتقاد از بلاتکلیفی ۲۰ ساله تکمیل ورزشگاه ۷ هزار نفری خوی افزود : این ورزشگاه با عظمت و شکوه برای احیای جایگاه ورزشی خوی و تحویل قهرمانان ورزشی به جامعه ورزشی احداث می شود. 

این نماینده مجلس گریزی به پروژه های عمرانی در دست اجرای خوی زد و گفت: ۳۰ کیلومتر از جاده های خوی_قطور زیر بار ترافیک رفته است و پایانه مسافری رازی نیز در آستانه بهره برداری است. 

وی تصریح کرد: انتظار می رود با فرو کش کردن کرونا شاهد تردد ۲ میلیون نفر گردشگر از مرز رازی باشیم. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه برای برگزاری تورنمنت ها و مسابقات ورزشی بین المللی باید زیر ساخت های ریلی ،هوایی و زمینی آماده باشد، اظهار کرد : باند روشنایی فرودگاه خوی برای فرود هواپیمای پهن پیکر برای تکمیل شدن به پیمانکار سپرده شده است .

وی ازروسای هیئت های ورزشی در خواست کرد مشکلات هیئت ها را برای حل و فصل سریعا شناسایی و مرتفع کنند تا شاهد احیای ورزش خوی در بخش های مختلف باشیم .

به گزارش ایسنا، در ادامه روسای هیات های ورزشی به بیان مسائل و مشکلات موحود پرداختند و مقرر شد هر ۳ ماه این نشست برای بیان افزایش راندمان هیئت های ورزشی برگزار شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارو رسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی