Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:47:16 GMT

طوفان حجازی‌فر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۹۰۰

طوفان حجازی‌فر

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم موقعیت مهدی اولین فیلم سینمایی هادی حجازی‌فر در مقام کارگردان است. او همراه با ابراهیم امینی فیلمنامه این اثر را نیز نوشته و تهیه آن بر عهده حبیب‌الله والی‌نژاد بوده است.

حجازی‌فر حماسه خلق می کند

محمدتقی فهیم منتقد فیلم در صفحه کاربری اینستاگرام خود درباره این فیلم نوشت:طوفان حجازی فر، ارزشگذاری چهار و نیم ستاره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آفرین به حجازی فر. موقعیت مهدی فیلم خیلی خوب جشنواره است. جنگ می سازد. حس می سازد. آدم می سازد. اشک می گیرد. خنده می گیرد. هیجان می آفریند. حماسه خلق می کند. 

خلق لحظه‌های «موقعیت مهدی» ورای تصور من بود

مسعود فراستی منتقد سینما پس از تماشای فیلم «موقعیت مهدی» در خانه جشنواره گفت: من این فیلم را دوست داشتم و حالم با فیلم خوب بود؛ قاب های فیلم خیلی خوب بود؛ کارگردان در موقعیت مهدی لحظه هایی خلق کرد که ورای تصور من بود.

در فیلم همه چیز به اندازه و دقیق بود و شخصیت مهدی باکری هم خیلی خوب درآمده بود که نشان می دهد کارگردان کارش را بلد بوده است.

بچه های فیلم خیلی خوب بودند و ما خیلی با آنها حس پیدا می کنیم.

در فیلم همه چیز به اندازه و دقیق بود و شخصیت مهدی باکری هم خیلی خوب درآمده بود که نشان می دهد کارگردان کارش را بلد بوده است.

بچه های فیلم خیلی خوب بودند و ما خیلی با آنها حس پیدا می کنیم.

«موقعیت مهدی» از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران 

امیر قادری دیگر منتقد سینما درباره ویژگی های این فیلم گفت: موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی فر، یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است. 

در چنین دورانی و چنین جشنواره ای که با چنین زباله هایی، بدون هوس سینما، آکنده از فرصت طلبی، سروکار داشتیم. چطور می شود فیلم را داخل چشم های فیلمسازان «شریف! و دردمند! و مدعی»، نسل های قبل که حالا به این روز افتاده اند و به غده ای آویزان از ما مردم ایران تبدیل شده اند، چپاند؟

به گزارش ایرنا این فیلم که در میان مخاطبان توانسته موفق عمل کند، به موضوعی که روایت می‌کند، نگاهی شاعرانه دارد. این فیلم اثری متفاوت و مستقل از سریال عاشورا است؛ اثری به دور از شعارزدگی از زندگی شهید باکری؛ روایتی که شاید در ذهن یک اثر جنگی و پر از صحنه‌های نبرد تداعی کند اما با درایت سازندگان با خواستگاری و عروسی مهدی باکری آغاز می‌شود.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر هادی حجازی فر پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر هادی حجازی فر جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر هادی حجازی فر فیلم خیلی خوب موقعیت مهدی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)