Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که طبق برنامه در آمل تیم والیبال لبنیات هراز میزبان فولاد سیرجان شد و هورسان رامسر نیز در رفسنجان به مصاف تیم والیبال مس رفت.

شاگردان بهروز عطایی که هفته‌های خوبی را سپری می‌کنند و حالا برای کسب رتبه دوم رقابت نزدیکی با پیکان تهران دارند امروز ۳ - ۰ مهمان خود را شکست دادند و شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان رامسر نیز با وجود ارائه بازی نزدیک و پایاپای ۳ - ۲ نتیجه را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنیات هراز آمل در روزی که بازیکنانش در همه شاخص‌ها عملکردی چشمگیر داشتند، مزد بازی روان و هماهنگ خود را با یک گرفتند.

دو تیم در ابتدای دست نخست پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه لبنیات هراز اختلاف امتیاز خود را نسبت به حریف افزایش داد و در آستانه پیروزی با اختلاف بالا در دست نخست قرار گرفت. با این وصف، سرویس‌های خوب سیرجانی‌ها سبب شد تا آن‌ها با کسب امتیازهای پیاپی در امتیاز ۲۳ با لبنیات هراز برابر شوند، اما شاگردان عطایی موفق شدند دو امتیاز پایانی را کسب کنند و پیروز شوند.

دست دوم با برتری فولاد سیرجان آغاز شد، اما این برتری با سرویس و دفاع‌های بی‌نقص هرازی‌ها جبران شد و در نهایت باز هم این لبنیات هراز بود که توانست با تکرار نتیجه دست نخست ۲۵ - ۲۳ به برتری دست یابد.

دو تیم در دست سوم تا امتیاز ۱۵ تقریبا پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه سرویس‌های کم‌نقص امیرحسین اسفندیار هراز را پیش انداخت تا در نهایت لبنیات هراز با پیروزی در این دست ۳ - ۰ به پیروزی دست یابد. 

هورسان رامسر - مس رفسنجان

تیم والیبال هورسان رامسر که شرایط مساعدی در جدول ندارد نیز عصر امروز در رفسنجان به مصاف مس رفت و در حالی که می‌توانست به هشتمین برد فصل دست یابد و به بقا در لیگ امیدوارتر شود، در دست پنجم بازی را واگذار کرد.

شاگردان مسعود آرمات دست نخست را با عملکردی خوب آغاز کردند و توانستند تا پایان دست تیم برتر میدان باشند و ۲۵ - ۲۱ پیروز شوند.

تقابل نزدیک و پایاپای دو تیم در دست‌های بعدی نیز ادامه یافت ، اما در دست‌های دوم و سوم مس رفسنجان موفق شد زودتر به امتیاز ۲۵ برسد. مس دست دوم را ۲۵ - ۲۲ و دست سوم را ۲۵ - ۲۳ با برد پشت‌سر گذاشت.

دست چهارم باز هم با همان حساسیت و نزدیکی امتیازها دنبال شد و این بار هورسانی‌ها ۲۵ - ۲۲ پیروز شدند تا مسابقه به دست پنجم کشیده شود ، اما در دست پنجم تیم میزبان عملکرد بهتری داشت و توانست با ایجاد فاصله امتیازی مناسب با خیالی آسوده امتیازهای پایانی را کسب کند و ۱۵ - ۹ پیروز شود و هورسان از کسب هشتمین برد باز بماند.

هفته بیست‌وپنجم و ما قبل پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۲۰ بهمن برگزار می‌شود که لبنیات هراز آمل میزبان شهرداری ارومیه است و هورسان رامسر از پیکان تهران میزبانی می‌کند.

برچسب‌ها تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال هورسان رامسر تیم والیبال لبنیات هراز دست نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم