Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: مشاهده زنان در زندان برای هر زندانبان و بازدیدکننده‌ای سنگین و سخت است.

عبدالمجید کشوری در بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از بند نسوان زندان مرکزی که امروز ۱۷ بهمن‌ماه صورت گرفت، بر ضرورت توجه هرچه بیشتر دولت انقلابی به زندان‌ها در امر حمایت همه‌جانبه از این نهاد مهم حافظ امنیت، تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مشاهده زنان در زندان برای هر زندانبان و بازدیدکننده‌ای سنگین و سخت است اما در قوانین هر کشور مقابله با پدیده‌های مجرمانه یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به زندانیان جرائم غیرعمد، خاطرنشان کرد: سعی همه ما و همکاران بر این است که با کمک خیرین زندانیان بدهکار مالی در آینده نزدیک به آغوش خانواده بازگردند.

 کشوری اضافه کرد: تلاش و هدف حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه قضا رفع مشکلات معیشتی، قضایی و کاهش دغدغه زندانیان است و همچنین استفاده از امتیازاتی که در حیطه قانون برای کاهش مدت محکومیت زندانیان و کاهش آسیب‌های روحی با کمک از ظرفیت مددکاران و انجمن حمایت از زندانیان است.

این مقام مسئول با اشاره به نقش دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر دکتر ولی پور در جمع زندانیان حاضر شده تا مشکلات زندانیان را مرتفع سازد.

ولی پور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با حضور در جمع زندانیان زن با تقدیر از تلاش‌های کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان در خصوص ایجاد امکانات مناسب در زندان‌های لرستان گفت: فضایی که امروز در زندان مشاهده شد بسیار متفاوت‌تر از انتظارات بود و این مرهون تلاش‌های دوره جدید مدیریتی است.

وی تصریح کرد: به‌دوراز پست و مقام امروز به‌عنوان یک خواهر در جمع شما حضور پیدا کرده‌ام تا به مشکلات تک‌تک شما رسیدگی کنم و امیدواریم این مشکلات رفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امور بانوان ایام الله دهه فجر جمهوری اسلامی استانداري زندان زندان های لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

روایتی از خسارت سیل در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و آغاز رقابت دو نامزد بهارستانی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت