Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - علی محمدی در حاشیه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما تربیت با اشاره به اینکه نوسازی سینما تربیت طی سالیان اخیر به عنوان یکی از مطالبات و دغدغه‌های سینما دوستان استان مطرح بود،گفت: خوشبختانه با حمایت مدیرکل آموزش و پرورش قم، عملیات اجرایی آن در ایامی که سینما‌های سراسر کشور به دلیل شیوع کرونا تعطیل بودند، انجام شد و این سینما میزبانی برگزاری جشنواره استانی فیلم فجر را عهده دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سینما تربیت با اشاره به اینکه تمام دستورالعمل های بهداشتی به واسطه تشدید شیوع کرونا در قم در سینما تربیت رعایت می‌شود، گفت: تمام پرسنل این سینما دو دوز واکسن خود را دریافت کردند و در حال دریافت دوز سوم هستند؛ همشهریان عزیزی هم که برای تماشای فیلم‌ها به سینما تربیت می‌آیند حتما باید از ماسک استفاده کنند.

محمدی گفت: رعایت فاصله گذاری انجام شده و هنردوستان قمی می‌توانند بدون دغدغه از تماشای فیلم‌های جشنواره فجر بهره ببرند.

مدیر سینما تربیت در پایان گفت: بلیط فروشی در ایام برگزاری جشنواره صرفاً از طریق سامانه‌های سینما تیکت، ریران تیک و گیشه هفت صورت می‌گیرد و علاقه مندان می‌بایست از این سامانه‌ها برای تهیه بلیط اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر سینما تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی