Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ رستم‌پور شهیدی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این ارتباط اکنون طرح آمایش سرزمینی شهرها در حال انجام است که در صورت انجام درست این طرح، تحولات و ساختار جدید و رونق اقتصاد شهری ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود استفاده شود که در این مسیر اقدام‌هایی نیز با همکاری دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های مسئول اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان بوشهر و شهرداری‌های آن فقیر نیستند چراکه خداوند  نعمت‌های زیادی در حوزه‌های نفت و گاز و کشاورزی و غیره به این استان و مردم داده است ولی نحوه اداره در سال‌های گذشته به‌گونه‌ای بوده که امروز دچار مشکلاتی هستند.

وی بیان کرد: بدون تردید همه باید برای تغییر وضعیت به نفع مردم تلاش کنند و هر کس در هر شورای شهر و شهرداری و در هر جایگاهی که قرار دارد باید تلاش کند تا مشکلات از دوش و پیش روی مردم برداشته شود.

رستم‌پور شهیدی با بیان اینکه متوسط درآمد شهرداری‌ها در استان بوشهر پایین نیست، ادامه داد: در نشست با هر شهردار و رئیس شورای شهر صحبت از بی‌پولی می‌شود و این در حالی است که پول و ثروت وجود دارد ولی مشکل چیز دیگری است.

وی ادامه داد: در شهرها و شهرداری‌های استان بوشهر جوانان باسواد در زمینه‌های مختلف زیاد است و این از ظرفیت‌های شهرداری‌های این استان محسوب می‌شود که باید مورد استفاده قرار بگیرد.

رستم‌پور شهیدی بیان کرد: برای بازگشت ثبات به شهرداری‌ها باید تلاش کرد و یکی از مشکلات فراهم نشدن بستر برای افزایش اعتماد مردم برای سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: اعتمادسازی سرلوحه برنامه‌های حوزه معاونت عمرانی استانداری است زیرا این مهم زمینه‌ساز اعتبار و خدمتگزاری محسوب می‌شود.

رستم‌پور شهیدی ادامه داد: دولت سیزدهم در حال اعتمادسازی و بازآفرینی امید و مردمی کردن امور است که در این مسیر تحقق توسعه متوازن در همه سطوح شهری مورد توجه ویژه است.
 

برچسب‌ها شورای شهر بوشهر سند چشم انداز 20ساله مدیریت شهری دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر بوشهر سند چشم انداز 20ساله شورای شهر بوشهر سند چشم انداز 20ساله مدیریت شهری دولت سیزدهم استان بوشهر شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر