Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرهمند پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت‌های فولاد، کربن بلک و خمیرمایه با مشکل برق مواجه هستند که برای رفع مشکل آنها، چندین نشست‌ برگزار شده است.
وی ادامه داد: مجبور شدیم برق کارخانه‌هایی مانند فولاد را به علت بار اضافی محدود کنیم که همین امر منجر به خسارت‌هایی به این کارخانه‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: پس از نشست‌های برگزار شده مقرر شد یک نیروگاه سیکل ترکیبی برای این صنایع احداث کنیم تا ضمن اشتغالزایی مشکل برق آنها نیز برطرف شود.
وی افزود: اعتبار موردنیاز برای احداث این نیروگاه از طریق کنسرسیوم و تقسیم بودجه بین واحدهای صنعتی نیروگاه تامین می‌شود.

فرهمندپور درخصوص وضعیت کارگران کارخانه فولاد دزفول نیز گفت: هیچ کارگری اخراج نشده است؛ کارگران فولاد به وضعیت حقوق پایین خود اعتراض دارند که موضوع از طریق دستگاه‌های ذیربط در دست پیگیری است.
به گزارش ایرنا رئیس هیات مدیره کارخانه فولاد روهینا جنوب هفته گذشته در گفت وگو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد که قطع برق منجر به خسارت یکهزار میلیارد ریالی به فولاد دزفول شده است.

برچسب‌ها فولاد دزفول خوزستان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد دزفول خوزستان فولاد دزفول خوزستان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه