Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:19:17 GMT

شمارش معکوس برای استیضاح عزیزی خادم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۰۲۳۳

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی پروژه استیضاح رییس فدراسیون فوتبال کلید خواهد خورد...

یک روزنامه ورزشی در شماره امروز خود از احتمال استیضاح شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و دلایل آن گزارشی نوشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، تصمیم‌های نادرست و اقدامات غیر قانونی رئیس فدراسیون فوتبال و لجبازی بر سر تصمیم‌های نادرست سرانجام کاری کرد که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را رودرروی رئیس قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون که بر خلاف قانون، دوستانش را به جلسات هیأت رئیسه می‌آورد سرانجام در جلسه ششم با مخالفت یکی از اعضای هیأت رئیسه و اعتراض تند او، مجبور شد از دوستانش عذرخواهی کند و به حضور غیر قانونی آنها در جلسه‌ای که متعلق به آنها نیست پایان دهد.

پنهانکاری، عدم شفافیت مالی، انتشار اطلاعات نادرست و پافشاری بر آن و همین‌طور اصرار برای حرکت در مسیر غیر قانونی، تعدادی از اعضای هیأت رئیسه را ترسانده چون خوب می‌دانند که باید برای همه مصوبات، به نهادهای نظارتی پاسخگو باشند. ماجرای اعتراض به شیوه نادرست مدیریت فدراسیون از مهرداد سراجی آغاز شد و حالا احمدرضا براتی و احسان اصولی هم در جبهه منتقدان شهاب عزیزی خادم قرار گرفته‌اند. در آن‌سو شهاب عزیزی خادم، حمیدرضا مهرعلی، حسن کامرانی‌فر، حیدر بهاروند و میرشاد ماجدی قرار دارند. میرشاد ماجدی که تا چندی پیش در میان اعضای بی‌طرف هیأت رئیسه قرار داشت با تصمیم جدید عزیزی خادم برای معرفی او به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران، کاملاً در کنار او قرار گرفته است.

حالا در میان اعضای بی‌طرف فدراسیون فوتبال، نام شهره موسوی، طهمورث حیدری و بهرام رضاییان دیده می‌شود که هنوز موضع مشخصی نگرفته‌اند. به استناد ماده 37 اساسنامه فدراسیون، اگر اعضای هیأت رئیسه به این نتیجه برسند که رئیس، صلاحیت نشستن روی صندلی شماره یک فوتبال ایران را ندارد، می‌توانند او را استیضاح کنند. به این ترتیب، هر دو سو باید به سمت 3 عضو بی‌طرف هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بروند. شهاب عزیزی خادم می‌تواند به همان شیوه ماجدی یارگیری کند و سه عضو ناراضی هیأت رئیسه هم تنها یک دلیل قانع‌کننده برای جذب اعضای بی‌طرف دارند. همان‌طور که هیأت رئیسه سابق، چوب تصمیم‌های نادرست رئیس را خورد و کارش به دادگاه کشیده شد، این هیأت رئیسه هم در صورت تأیید تصمیم‌های غیر قانونی رئیس باید تاوان بپردازد. هم‌اکنون دو عضو حامی عزیزی خادم، به صورت غیر قانونی در جلسات هیأت رئیسه حاضر می‌شوند. دوره سرپرستی حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس اول و حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون تمام شده و مصوبات متکی به رأی این دو نفر، کاملاً غیر قانونی است و دیگر اعضای هیأت رئیسه حتی برای تصویب این بندها هم باید پاسخگو باشند. اگر 3 عضو بی‌طرف هیأت رئیسه به جمع مخالفان اضافه شوند، پروژه استیضاح رئیس فدراسیون فوتبال شکل اجرایی و واقعی به خود خواهد گرفت و شهاب عزیزی خادم با امضای 6 عضو هیأت رئیسه از اتاق ریاست به بیرون هدایت خواهد شد که در آن صورت حق دارد در اولین مجمع فدراسیون از خود دفاع کند که آن مجمع به شدت دیدنی می‌شود. باید دید هیأت رئیسه چنین تصمیم شجاعانه و درستی را خواهد گرفت؟

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم غیر قانونی بی طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی