Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بتازگی کلیپی مبنی بر همخوانی تعدادی از دانش‌آموزان دختر در جشنی که در صحن یکی از امامزادگان اصفهان برگزار شده در فضای مجازی منتشر شده است.

این نهاد روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای توضیح داد: تحقیقات در این زمینه نشان داد که مدرسه دخترانه همجوار امامزاده بدلیل محدودیت فضا تقاضای برگزاری جشن در سالن مجاور امامزاده را داشته است که با پافشاری یکی از اعضای هیئت امنا این درخواست اجابت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه افزوده شده است: اما به دلیل برودت هوای سالن، دانش‌آموزان به حرم اصلی امامزاده منتقل می‌شوند که البته مدیر مدرسه مذکور مکررا بابت این اتفاق عذرخواهی کرده است.
اوقاف و امور خیریه اصفهان در این بیانیه تاکید  کرد: بدیهی است که مسوولیت اجرای این جشن بطور کامل با مدرسه دخترانه بوده و اداره‌کل اوقاف استان هیچ دخل و تصرفی در محتوای برنامه‌های آن نداشته است و امامزاده نیز فقط میزبان این جشن بوده است.

با این حال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با افراد خاطی در این زمینه که با سهل‌انگاری موجبات مراعات نکردن حرمت امامزاده را فراهم آورده‌اند با هدف جلوگیری از تکرار این اتفاق برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در استان اصفهان ۷۱۸ باب امامزاده و ۱۵ هزار و ۲۰۰ موقوفه وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۳۱۶ مسجد، ۹۸۰ حسینه، حدود ۱۵۰ حوزه علمیه و مابقی موقوفات منفعتی است که این موقوفات حدود ۴۵ هزار رقبه را شامل می‌شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم