Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عصر امروز در آیینی با حضور استاندار بوشهر،  فرماندار و مسؤولان شهرستان دیلم، عملیات اجرایی باند دوم محور دیلم به هندیجان به طول ۱۱ کیلومتر آغاز شد.

این پروژه به طول ۱۱ کیلومتر، ۳۵۷ هزار متر مکعب خاکریزی با اعتبار اولیه ۱۰۲ میلیارد تومان احداث می‌شود.

پروژه پایگاه انتقال خون و مجتمع توانبخشی معلولان دیلم

این پروژه در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع توسط یکی از خیرین سلامت در حال احداث است و تاکنون ۵ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هم از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم به این طرح اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر ضمن بازدید از این پروژه از صادقی خیر دیلمی که ساخت پروژه بر عهده داشته قدردانی و دستورات لازم را برای تسریع در تکمیل این پروژه صادر کرد.

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری بندر دیلم 

با حضور استاندار بوشهر، فرماندار و مسؤولان شهرستان دیلم ۴ پروژه عمرانی شهرداری دیلم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

این پروژه‌ها شامل افتتاح بوستان محله میثاق و بوستان محله گلشن در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۲۵ میلیون تومان، افتتاح خیابان اغذیه فروشان دیلم با اعتبار۵۳۰ میلیون تومان، آغاز عملیات پروژه روشنایی بلوار شی نیز با اعتبار ۲ میلیارد تومان به طول هزار و ۲۳۰ متر مربع و آغاز عملیات فاز دوم پروژه بلوار شی نیز با اعتبار ۲ میلیارد تومان می‌شود.

تاکید استاندار بوشهر بر استقرار گمرک در بندر امام حسن

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در ادامه سفر به شهرستان دیلم ضمن بازدید از اسکله و خور بندر امام حسن با حضور در محوطه بندری  این بندر با شماری از فعالان تجاری و ملوانان بندر امام حسن دیدار و گفتگو کرد.

با توجه به درخواست‌ها و مطالبات دیرینه مردم امام حسن، فعالان تجاری، ملوانان و لنجداران بندر امام حسن برای احداث و استقرار گمرک در بندر امام حسن استاندار بوشهر تاکید کرد: پیگیری و اقدامات لازم برای استقرار گمرک بندر امام حسن در این بندر تاریخی و قدیمی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار بوشهر دیلم پروژه احمد محمدی زاده گمرک بندر امام حسن استاندار بوشهر میلیارد تومان بندر امام حسن شهرستان دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس