Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر به نقل از خبرآنلاین، هفته جاری برای بازار ارز یکی از پرنوسان ترین هفته های بهمن ماه بوده است؛ دلار در ابتدای هفته همسو با انتشار اخبار مذاکرات روند ریزشی را استارت زد و طولی نکشید که ریزش آن متوقف شد و به کانال ۲۷ هزار تومانی بازگشت حال اما در ۲۴ ساعت گذشته بازار ارز دوباره شاهد ریزش قیمت دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای امروز همزمان با شروع دور جدید مذاکرات، برای چهارمین روز متوالی، ریزش قیمت ارز شدت بیشتری گرفت؛ چراکه همگان انتظار دارند این دور، دورنهایی مذاکرات باشد.

به این ترتیب در معاملات بازار آزاد، قیمت فروش دلار تا ساعت ۱۸ به ۲۶۳۷۰ تومان کاهش یافته است. در بازار متشکل ارزی بانک مرکزی هم قیمت دلار با ادامه روند نزولی به ۲۴ هزار و ۲۹۲ تومان رسید.

دلار به کانال ۲۵ هزار تومان وارد شده است؟

برخی از سایت ها امروز قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۹۸۵ تومان نیز اعلام کرده اند و این امر کاهش قیمت دلار برای روزهای آینده را محتمل تر کرده است.

 

دلار و یورو در صرافی بانکی چند است؟

در صرافی های بانکی دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و  ۴۱۴ تومان به فروش می رسد و به قیمت ۲۴ هزار و ۱۷۱ تومان از دست مردم خریداری می شود و هر یورو نیز در صرافی های بانکی به قیمت ۲۸ هزار و ۳۹۱ تومان به فروش می رسد و به قیمت ۲۸ هزار و ۱۰۸ تومان از دست مردم خریداری می شود.

در این میان، برخی فعالان اقتصادی و کارشناسان معتقدند که کاهش قیمت ارز در بازار ادامه‌دار خواهد بود. علی شریعتی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفته بود که پایان بازی یا راند آخر کاسبان تحریم در حال شکل‌گیری است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در خصوص روند نرخ ارز گفت: من از کاهش قیمت ارز صحبت نمی‌کنم و با توجه به تورم و بحث‌های تکنیکالی که وجود دارد، قرار نیست دوباره دلار مثل زمان احمدی‌نژاد فریز شود که قاچاق معکوس یا اتفاقات دیگری بیفتد.

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: نرخ دلار در بازار قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات

سکه طرح قدیم امروز با افت ۹۵۰ هزار تومانی ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار و طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبه‌رو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!