Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علیمراد اکبری معاون وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان ایلام ظهر امروز سه شنبه از کارخانه خوراک دام و طیور واقع در شهرک صنعتی شباب بازدید کرد.

علیمراد اکبری معاون وزارت جهاد کشاورزی در این بازدید گفت: ظرفیت تولید سالیانه این کارخانه ۱۵ هزار تن است که شامل ۱۰ هزار تن خوراک دام و ۵ هزار تن خوراک طیور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ‌

وی افزود: این طرح توانسته برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد کند در حالی که اگر حمایت شود به اشتغال بیشتری منجر خواهد شد.

معاون وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرد تا از این طرح ها حمایت بیشتری کند.

گفتی است؛ هدف از اجرای این طرح تولید خوراک دام و طیور مورد نیاز واحد‌های دامداری در سطح استان بوده است؛ کل هزینه اجرای این طرح ۱۲ میلیارد تومان بوده که ۲ میلیارد آن با استفاده از تسهیلات بانکی است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: کارخانه خوراک دام و طیور اشتغالزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک