Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - فیلم «ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس، تا به امروز در رتبه نخست فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر از نگاه مردم قرار گرفته است.

این فیلم با یک درام عاشقانه به معضل مواد مخدر می‌پردازد.

امید شمس کارگردان فیلم ملاقات خصوصی، خاستگاه اصلی ایده این اثر را محله‌ای می‌داند که از کودکی در آن بزرگ شده، به طوری که زیست او به فضا‌های فیلم بسیار نزدیک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان که اولین حضور خود در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر را تجربه کرد، با اشاره به ساخت مستند در مسیر حرفه کارگردانی اش گفت: سوژه ملاقات خصوصی از دل یکی از مستندهایم شکل گرفت و صحنه‌های فیلم خیلی از من دور نبود. خواستم از فضای تلخ فیلم‌هایی که به معضلات اجتماعی می‌پردازند دور شوم و به فضای عاشقانه برسم.

او از حضور خود در سینما‌های مردمی در طول جشنواره خبر داد و گفت: از همان ابتدا رضایت مخاطب برای من مهم بود، خیلی خوشحالم که بازخورد مخاطبان نسبت به فیلم خوب بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فجر کارگردان سینما ملاقات خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات برخط زندانیان استان از محل زندان با رئیس کل دادگستری، معاون حفاظت و اطلاعات، معاون حقوق شهروندی و معاون آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • ‏فیلم/ ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است