Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد روز چهارشنبه گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع خدماتی و رفاهی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت، در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده و دارای ۶ نازل سوختگیری سی ان جی است.

وی اضافه کرد: این جایگاه که در شهرک صنعتی ایواوغلی خوی احداث شده، امکان عرضه سوخت پاک سی ان جی همزمان برای ۶ خودرو را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضع توسعه و احداث جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان خوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هم‌اکنون میانگین مدت زمان انتظار برای سوخت‌گیری بسیار کم است.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی در احداث و راه اندازی این جایگاه و امکان اشتغال زایی برای هشت نفر بیان کرد: تجهیزات بسیار مطلوب اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت و امکانات رفاهی آن اعم از نمازخانه، سرویس های بهداشتی زنانه و مردانه و کافی شاپ در این جایگاه وجود دارد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به دلیل وسعت، دارای ۲ منطقه پخش فرآورده های نفتی در ارومیه و میاندوآب است که ارومیه، شهرهای شمالی و میاندوآب شهرهای جنوبی استان را مدیریت می کند.

منطقه ارومیه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها خوی ایرنا شرکت ملی پخش فراورده های نفتی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوی ایرنا شرکت ملی پخش فراورده های نفتی خوی ایرنا شرکت ملی پخش فراورده های نفتی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز شنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۴۳۷  نفر خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در چهار مورد جنایت، ۳۲  شهروند فلسطینی را شهید و ۶۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود