Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرماندار لاشار در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ طرح عمرانی در این شهرستان گفت:  طرح‌ها شامل فرآوری خمیر خرمای پیپ به ارزش یک میلیارد ۲۵۰ میلیون تومان، بازسازی قنات روستای سرمیچ جهلی شهر با ۲۵۰ میلیون تومان، مرمت احیا و بازسازی قنات روستای سورجاه با ۱۱۸ میلیون تومان، مرمت احیا و بازسازی قنات روستای کورنگ با ۴۱۲ میلیون تومان و مرمت احیا و بازسازی قنات روستای جان آباد با ۱۱۸ میلیون تومان در حوزه کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلنسا مبارکی می  گوید: توسعه برق روستایی ورکات با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان، سه پروژه منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای گسک و سیف‌آباد هر کدام به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان و جمعا به ارزش ۳۴۵ میلیون تومان از جمله طرح‌هاست

فرماندار لاشار گفت: افتتاح خانه هلال احمر روستای کوپچ و شهر اسپکه، مجتمع خدماتی رفاهی نصیر رستمی و اهدای ۱۵ سری جهیزیه به فرزندان مددجویان از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر بود.

او گفت: مدرسه روستای هریدوک با اعتبار یک میلیارد تومان، مدرسه روستای روستای کچکی با ۹۰۰ میلیون تومان، مدرسه روستای آپودم ۹۰۰ میلیون تومان و مدرسه روستای سارتاپ با ۴۸۰ میلیون تومان را از جمله طرح‌های حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد.

مبارکی گفت: همچنین پنج واحد تولیدی فرآوری مرغ گوشتی به ارزش ۳۷ میلیارد تومان و سردخانه کوپچ با ۹۵۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد که می‌توانند نقش مهمی در اشتغالزایی و تولید داشته باشند.

او می گوید: در مجموع ۲۳ طرح به ارزش ۴۸ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در حال افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است.

 شهرستان لاشار از توابع استان سیستان و بلوچستان به مرکزیت اسپکه از شمال با شهرستان بمپور، از شرق و جنوب با شهرستان نیک‌شهر و از غرب با شهرستان فنوج همسایه است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر1400 پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامد‌های سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روز‌های آینده مشکل آب شرب این روستا‌ها نیز برطرف خواهد شد.   وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودرو‌ها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهر‌های جنوب استان جلوگیری شد.   امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستا‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است