Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:50:04 GMT

فرهنگ اهدای خون باید در جامعه نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۰۶۰

فرهنگ اهدای خون باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر پنج شنبه در آئین گشایش پایگاه انتقال خون بناب با تبریک پیوستن این شهرستان به جمع ۲۰۳ پایگاه انتقال خون در کشور اظهار امیدواری کرد با تصویب چارت سازمانی پایگاه انتقال خون بناب قدم‌های خوبی در جهت توسعه آن برداشته شود.

وی سپس با تقدیر از مساعدت‌های مشاور مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور و تلاش‌های مدیرکل انتقال خون آذربایجان شرقی، فرماندار شورای اسلامی شهر و شهردار خاطرنشان کرد: هر چه سریع‌تر بایستی نیروی انسانی مورد نیاز این پایگاه تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین از مشارکت مجتمع فولاد صنعت بناب و نیز مشارکت خیرین شهرستان که سهم به سزایی در احداث این پایگاه داشتند، قدردانی کرد.

این گزارش می‌افزاید، با افتتاح و راه اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان بناب آرزوی دیرینه و چندین ساله اهالی شهرستان بناب تحقق یافت.

کد خبر 5421969

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب اهدای خون دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران گرگان افتتاح طرح عمرانی آمار کرونا جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا خراسان رضوی عکس استانها همدان پایگاه انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است