Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری همزمان با سالروز شهادت سردار سرافراز شهید سید کمال فاضل فرمانده گردان یازهرا (س)، با حضور در منزل این شهید با مادر شهیدان سید کمال و سید احمد فاضل دیدار و گفتگو کرد.

حیدری در این دیدار، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان، مادران شهدا را بانوانی از خود گذشته، فداکار و انقلابی توصیف کرد و گفت: مادران شهدا، عزیزان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امروز الگوی صبر و مقاومت برای جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برگزاری میهمانی لاله‌ها در ۲۹۲ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری

شهادت آشکار کننده حقایق است، شهید با مرگ خویش پرده فریب را از چهره دشمن پاره می‌کند، به همین خاطر هر وقت خون شهیدی بر زمین ریخته شده، حقیقتی آشکار گردیده است، اکنون نیز این فرهنگ شهادت است که در نظام جمهوری اسلامی توانسته نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

در فرهنگ ما شهادت مرگی نیست که دشمن تحمیل کند، شهادت مرگی است دلخواه که شخص با تمام آگاهی خودش انتخاب می‌کند، بنابراین چیزی را نمی‌بازد و از دست نمی‌دهد بلکه به چیز‌هایی دست پیدا می‌کند که به گفته پیامبر بزرگ اسلام برتر از آن چیزی قابل تصور نیست، انسان وقتی عبارات قرآن و ائمه را درباره شهید می‌شنود واقعا متعجب می‌شود.

وقتی شهید به تعبیر قرآن حی حقیقی است و نزد خدا روزی می‌خورد، به صدّیق تعبیر می‌شود و با خدا معامله می‌کند؛ آن وقت باید نسبت به این جایگاه غبطه خورد، این موضوع را نسل جوان امروز ما باید درک کند، این مفاهیم بزرگ را باید به نسل‌های آینده منتقل کنیم و این وظیفه‌ای دشوار برای ما و همه خانواده‌های شهداست.

در این دیدار حاج ایوب زمانیان یکی از فرماندهان دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

شهید سید کمال فاضل فرمانده گردان مقدس یا زهرا (س) از تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) بود که در عملیات ولفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادران شهدا دفاع مقدس سید کمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده