Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشد و پول آن را هم می‌گیرد و کارمزد این فروش هم بسیار پایین‌تر از قبل تحریم‌هاست.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه امشب (۲۱ بهمن) در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با بیان اینکه حدود ۳ سال پیش آمریکا اعمال فشار حداکثری بر ملت ایران را اعلام کرد و به گفته خودشان، در فشار حداکثری چیزی کم نگذاشتند، گفت: دشمنی که می‌گفت فشار حداکثری را اعمال می‌کند، به صراحت در بهمن ماه امسال می‌گوید این سیاست، شکستی فاحش خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خود دشمنان می‌گویند نه تنها نتوانستیم ایران را به عقب برانیم، بلکه این کشور جلو افتاد. این اتفاق، برگ زرین بزرگی به پیروزی‌های ملت ایران اضافه کرد.

ببینید: فیلم/ توضیحات سعید جلیلی درباره نامه بحث‌برانگیز

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دموکرات‌های آمریکا می‌گفتند تحریم‌های فلج کننده را برای ایران دنبال می‌کنیم و ترامپ هم فشار حداکثری را مطرح کرد، افزود: بایدن به عنوان رقیب ترامپ هم یک تحریم از تحریم‌های ترامپ را کم نکرده و حتی بر آن افزوده است.

جلیلی افزود: تحریم‌های آمریکا از جنس ثانویه است و هر کشور که با ایران قصد مراوده اقتصادی داشت، نیز تحریم می‌شد.

به گفته عضو شورای عالی امنیت ملی، ایران اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشد و پول آن را هم می‌گیرد و کارمزد این فروش هم بسیار پایین‌تر از قبل تحریم‌هاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم نقش خودشان را به بهترین وجه انجام دادند و امروز وظیفه دستگاه هاست تا به بهترین شکل خدمت کنند، تصریح کرد: اعتراف دشمن به شکست، یک فرصت تاریخی است برای پیشرفت.

جلیلی، جهش را برای کشور یک ضرورت دانست  نه یک انتخاب و افزود: امروز باید با هوشیاری از فرصت‌های به وجود آمده استفاده کنیم.

وی افزود: بسیار امیدوارم که در سال‌های پیش رو با توجه به همبستگی ملت ایران موفقیت‌های بزرگ رقم بخورد.

وی با بیان اینکه ملت ما علاوه بر مقاومت باید در پیشرفت و توسعه کشور هم فعال باشد، تصریح کرد: مردم اگر می‌بینند در جایی کاری ناقص است باید کمک کنند تا تکمیل شود.

جلیلی افزود: هر یک از مردم باید به اندازه وسعشان در سرنوشت کشور مشارکت داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت سعید جلیلی نفت مقاومت پیشرفت ترامپ شورای عالی امنیت ملی آمریکا ایران مشرق شورایعالی امنیت ملی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فشار حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است

مسئول سابق واحد جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد گفته که ایران شبکه‌ای جهانی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش فارس به نقل از «یودی لووی»، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد در مصاحبه‌ای با یک رسانه اسرائیلی گفته چنانچه شرکای اسرائیل قصدی جدی برای تضعیف تهران دارند باید زیرساخت‌های نقل و انتقالات پولی این کشور را هدف قرار دهند.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته «لوی» سال ۲۰۱۶ بعد از ۳۵ سال کار برای دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل از سمتش به عنوان واحد جنگ اقتصادی موساد کناره‌گیری کرد.

مسئولیت لوی در دوران حضور در موساد تحقیق درباره گردش مالی دولت‌ها و گروه‌های متخاصم با اسرائیل شامل حماس، حزب‌الله و ایران بوده است.

او در این مصاحبه با تایمز اسرائیل از شرکا و متحدان اسرائیل خواسته «نوع متفاوتی از جنگ اقتصادی» را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بگیرند: جنگی که روی مردم ایران اثرگذار نباشد و در عین حال، مانع از انتقال پول از سوی ایران به گروه‌های متحدش در غرب آسیا شود.

لوی گفت: «طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.»

این کارشناس سابق موساد تصریح کرد تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند، زیرا آن‌ها تنها اعلام شده و هرگز اجرا نشده‌اند.

او گفت: «بسیاری از کشور‌ها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.»

لوی اضافه کرد: «در صدر آن‌ها کشور‌های اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آن‌ها بابت تجارت با ایران تحت فشار‌های شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشور‌های دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.»

تایمز اسرائیل نوشته گزارش‌ها حاکی است ایران به طرز فزاینده‌ای در دور زدن تحریم‌های نفتی مهارت کسب کرده است.

در یک جلسه استماع در کنگره آمریکا در ماه دسامبر، «کلیر جانگمن»، یکی از مقام‌های گروه موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» (یوآنی) گفت که درآمد‌های نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده است.

گروه «یو‌آنی» که ارتباطاتی با دولت آمریکا و رژیم اسرائیل دارد گروهی متشکل از مقام‌های سابق امنیتی، دیپلمات‌ها و محققان آمریکایی است که هدف خود را فشار بر برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرده‌اند.

یانگمن در آن جلسه مدعی شد که برآورد‌ها حاکی است حدود ۳۰۰ کشتی تحت مالکیت و تحت پرچم کشور‌های مختلف در حال حاضر نفت ایران را حمل و آن‌ها را به مقصد می‌رسانند.

دیگر خبرها

  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید