Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، بهمن امسال باشکوه و تماشایی شد و مردم بازهم حماسه آفریدند. امسال و در چهل و سومین فجر انقلاب بار دیگر پهنه خراسان‌شمالی، میدان حضور تماشایی و باشکوه ملت مبارز و بصیری شد که برای تجدیدعهد وفاداری با انقلاب اسلامی، شهیدان و رهبر حکیم، وارسته و زمان‌شناسش به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم غیور گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها را حتی ویروس منحوس کرونا از پای نینداخت و بازهم درصحنه درخشیدند و شکوه ایران را بار دیگر در گوش زمان فریاد زدند.

امسال هم، هم چون سال‌های گذشته، مردم خراسان‌شمالی در سالگرد  شکوهمند پیروزی انقلاب به خیابان‌ها آمدند تا ضمن این‌که یک‌بار دیگر این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز را جشن بگیرند، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان نظام دهند که در طول این سال‌ها دندان‌تیز و از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اقدام کرده‌اند.

فجر آفرینان بار دیگر  به میدان عشق آمدند تا درراهپیمایی شکوهمند و بزرگ ۲۲ بهمن، شُکوه اتحاد و اقتدار نظام اسلامی را در صفوف به‌هم‌پیوسته به جهانیان نشان دهند.

در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعارها رنگی از حماسه و غیرت داشت و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس» همان مشت محکمی بود که بار دیگر بر دهان ابرقدرت‌های جنایتکار کوبیده شد.

مسیر منتهی به راهپیمایی مملو از جمعیت بود و رفته‌رفته این حضور پرشورتر می‌شد. حضور کودکان و نوجوانان مثل همیشه پررنگ بود و این بار هم در کلاس انقلاب حاضر شدند؛ کودکانی با صورت‌هایی که به رنگ پرچم مقدس کشورمان رنگ‌آمیزی شده و شعارنوشته به دست با لبخند آمده بودند تا چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

با نوجوانی ۱۵ ساله هم‌کلام می‌شوم که شرکت درراهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه خود می‌داند و بر این باور است: این مراسم فرصتی است تا همدلی و  اتحادمان را به جهان نشان دهیم.

شهروند دیگری شرکت در این راهپیمایی را نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی و اتحاد و همدلی مردم می‌داند و می‌افزاید: حضور ما در این راهپیمایی نشان می‌دهد که مردم به سرنوشت کشور توجه دارند و از دشمنان نظام اسلامی بیزار هستند.

عشق به وطن و نگهبانی از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب را می‌توان با شرکت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد و هر چه صفوف حضور در این مراسم فشرده‌تر باشد موجب ناامیدتر شدن بدخواهان نظام خواهد شد، این‌ها بخشی از سخنان مادری است که به همراه کودک ۵، ۶ ساله‌اش در این راهپیمایی شرکت کرده است و اضافه می‌کند: هرچند دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با نقشه‌های مختلف، قصد شکست دادن ما را داشتند اما ملت شهیدپرورمان تمام نقشه‌هایشان را نقش بر آب کردند.

یکی از بانوان نیز شرکت زنان دوشادوش مردان در ایام ا... های مختلف، به‌ویژه یوم ا... ۲۲ بهمن را نشان از تأثیرات ارزنده انقلاب اسلامی برمی‌شمرد و بابیان این‌که حضور این قشر از جامعه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است، تصریح می‌کند: ما بانوان باید بیشتر از قبل درصحنه حضورداشته باشیم و از سوی دیگر فرزندان خود را با تاریخ انقلاب آشنا کنیم و همان‌طور که در دوران ۸ سال دفاع مقدس، پشت سنگرها بودیم، اکنون هوشیار باشیم تا خدای‌نکرده بچه‌ها فریب نیرنگ‌های رنگارنگ دشمنان را نخورند.

طنین  شعارهای کوبنده مردم شهیدپرور  بجنورد در خیابان‌های شهر پیچیده است و این مردم بار دیگر بیداری و استقامتشان را به رخ جهان کشیدند و یک‌صدا فریاد آزادگی سر دادند.

ولایتمداران بجنوردی، بار دیگر با حضور خود نشان دادند که از رجزهای توخالی محاصره اقتصادی نمی‌ترسند و آمریکا را زیرپا می‌گذارند و نبرد با آن را جهاد درراه خدا می‌دانند.

بجنوردی‌ها، امروز با حضور گسترده از پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک در کنار مسئولان فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» سر دادند و میدان شهید تا مصلای امام خمینی(ره) را طی کردند.

پس از پایان مراسم باشکوه راهپیمایی قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن با طنین شعارهای کوبنده قرائت و آدمک استکبار به آتش کشیده شد.

منیژه مرتضوی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب بار دیگر ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در دولت سیزدهم ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که دولت‌های گذشته زیر بار این مسئولیت نرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که دولت سیزدهم این افراد را تحت پوشش قرار داد و این درحالی است که هیچ دولتی زیر بار این موضوع نرفته بود.

وی تحقق بیمه رایگان در کشور را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و افزود: ۱۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که این موارد در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکورد ایجاد تخت فعال بیمارستانی با ایجاد ۱۵ هزار تخت توسط این دولت شکسته شد و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال ایجاد است.

پاکمهر فعال شدن سه دستگاه ام آر ای به صورت همزمان در استان را دیگر اقدام مهم دولت در خراسان شمالی دانست و عنوان کرد: باید خدمات به مردم گفته شود تا حس ناامیدی به مردم منتقل نشود.

وی با انتقاد از کسانی که خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برند، افزود: اگر با اشخاص مشکل دارید نباید خدمات به مردم را نادیده بگیرید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان مادر و کودک مصوبه ۱۴۰۰ بود اما اکنون کلنگ زنی می‌شود در حالی که بیمارستان راز و جرگلان همزمان با این پروژه اعتبار گرفت و اکنون به حد قابل قبولی رسیده است.

پاکمهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: اتفاقات خوب دیگری نیز در راه است اما هنوز هم سطح استان‌های دیگر نیستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 748464

دیگر خبرها

  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود