Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - متن پیام عابدین خرّم به شرح زیر است:

تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران، گواه سلحشوری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های غیورمردان و شیرزنانی است که در راه دفاع از میهن و رهایی از سلطه استبداد و استعمار، جان عزیز خود را فدا کردند و سرانجام در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، با عزم و اراده آهنین خود، آرزوی ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه جهان را محقق ساخته و بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را برچیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در طلیعه چهل و چهارمین سال این رخداد مبارک و باشکوه هستیم؛ یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجلی شکوه و عظمت ملتی است که با رهبری داهیانه پیر و مراد خود، زنجیر‌های وابستگی به قدرت‌های استعمارگر را از هم گسست و آغازگر مسیر عزت، سربلندی و پیشرفت ایران عزیز در تمامی عرصه‌ها شد.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در کنار استقلال سیاسی، نسلی از جوانان خودساخته، خودباور و متخصص را به عرصه آورد که در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، مرز‌های دانش را درنوردیدند و خودکفایی را برای این مرزوبوم به ارمغان آوردند.

در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی، جنگی ترکیبی را طراحی و پیاده کرده تا به خیال خام خود ملت ایران را از پیگیری آرمان‌های متعالی انقلاب بازدارند، مردم همیشه در صحنه ما، با هوشیاری و بصیرت خود و تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، همچون گذشته نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و گام‌های بلند خود را به سمت توسعه و پیشرفت ادامه خواهد داد.

اینجانب با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و ابراز ارادت به پیشگاه بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از همه مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنم با حضور در راهپیمایی خودرویی و نماز‌های جمعه، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی اعلام کنند.

اطمینان دارم که آحاد مردم عزیز استان و گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با فعالیت‌های متنوع فرهنگی توأم با رعایت نکات بهداشتی، سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشته و پیام این انقلاب را همچون گذشته در سراسر جهان طنین‌انداز خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوم الله 22 بهمن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز