Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:27:43 GMT

بدنبال روش های نوین معدنکاری در گل گهر هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۳۲۳۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهندس امید محتشمی‌فر در گفتگو با گهر پرس گفت: تامین سنگ مورد نیاز خطوط تولید و استفاده از روش‌های نوین به منظور استخراج بهینه و کاهش هزینه‌ها از اهداف اصلی مدیریت امور معدن است که با برنامه‌هایی چون توسعه شبکه برق معدن، امکان استفاده بهینه از آب‌های حاصل از زهکشی، پایش دیواره‌ها توسط رادار و دوربین روباتیک و هم‌ چنین استفاده از روش‌های بهینه آتشباری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره راهکارهای این بخش برای بهبود عملکرد اظهار داشت: حفاری‌های افقی برای تخلیه آب ‌های پشت دیواره‌های معدن جهت افزایش پایداری دیواره‌ها، حفاری‌های ژئوتکنیک و آبشناسی، مطالعات پایداری شیب دیواره‌ها، پروژه رینگ آب معدن، خرید دستگاه استمینگ تراک جهت افزایش راندمان آتشباری و همچنین همکاری و تعامل با دانشگاه برای انجام پروژه‌های بهبود راندمان عملیات استخراج، جزو راهکارهای ما بوده است.

محتشمی‌فر گفت: طی ۱۰ ماه گذشته توانسته‌ایم برنامه کمی و کیفی تولید و استخراج سنگ را محقق کنیم و همچنین در بخش باطله ‌برداری نیز با وجود مشکلات و کمبودهای تجهیزاتی با تلاش و کار جهادی همکاران و پیمانکاران بخش معدن توانسته‌ایم در مقایسه با مدت مشابه پارسال به میزان ۹درصد افزایش استخراج داشته باشیم.

وی درباره اقدامات مورد نیاز تکمیلی بیان کرد: تامین و ورود تجهیزات معدنی جدید و تامین به موقع نرم‌افزارها و تجهیزات پیشرفته جزو این اقدامات است که خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های خوبی در این خصوص صورت گرفته و در حال انجام است.

مدیر امور معدن مجتمع گل‌گهر مهمترین چالش این بخش را چالش فرسودگی ناوگان و کمبود ماشین‌آلات معدنی خواند و گفت: این مساله اساسی‌ترین چالش تمامی معادن کشور است که به منظور حل این مشکل شرکت گل‌گهر نسبت به نوسازی ناوگان معدنی اقدامات خوبی انجام داده و به زودی شاهد ورود ماشین‌آلات جدید خواهیم بود.

وی درباره جدیدترین دستاورهای این بخش گفت: اورهال و بازسازی شاول‌های کابلی که کاملا بلا استفاده شده بودند، به دست همکاران معدن و پیمانکار مربوطه با قطعات یدکی تولید شده در داخل کشور بعد از حدود ۵ سال محقق شده است.

محتشمی‌فر افزود: استفاده از روش‌های بهینه آتشباری مانند وری استم، پاوردک و ایردک که منجر به کاهش ۱۵ درصدی خرج ویژه مواد ناریه و در نهایت کاهش هزینه‌های معدنکاری می‌شود از دیگر دستاوردهای ما در سال جاری بوده است.

مدیر امور معدن شرکت گل‌گهر اظهار داشت: خرید و استفاده از دستگاه استمینگ تراک ( دستگاه گل‌گذاری مکانیزه) جهت افزایش راندمان انفجارات و کاهش اثرات منفی آن، استفاده از پهپادهای بال ثابت برای نقشه‌برداری معدن و دپوهای محصول جهت افزایش دقت، ایمنی و کاهش هزینه‌ها در کمترین زمان ممکن، استفاده از حفاری‌های افقی به منظور تخلیه و زهکشی آب پشت دیواره‌های معدن به صورت ثقلی و بدون نیاز به پمپاژ نیز جزو دستاوردهای ما در سال جاری بوده است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد معدنی و صنعتی گل گهر روباتیک معدن گل گهر معادن معدنکاری امید محتشمی‌فر اخبار مرتبط ورود شورای عالی معادن به اختلاف معدن داران گل گهر فردا با ۳۰ هزار تن گندله به بورس کالا می آید ضرورت اصلاح قانون معادن با مشارکت دولت و تشکل‌ها تعداد واحدهای تحت تملک شبکه بانکی بسیار بالا است سفیر کنیا خواستار همکاری این کشور با ذوب‌آهن اصفهان شد از ابتدای سال ۹۹ چند معدن احیا شده است؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها بدنبال روش های نوین معدنکاری در گل گهر هستیم بازدهی بازارهای دارایی در هفته ای که گذشت/ هفته ای قرمز برای همه بازارها اسامی برگزیدگان جشنواره فجر دبیرکل سازمان ملل: فقط ۹ درصد بودجه کمک به افغانستان را دریافت کرده‌ایم​ تلویزیون ۴۳ اینچ اسنوا چند؟ (جدول قیمت ها) نرخ تورم در آمریکا رکورد ۴۰ ساله را شکست پای هنرمندان ایرانی به متاورس باز شد اوکراین در محاصره روسیه نیمی از پول های افغانستان در آمریکا آزاد شد درآمد ۶۵ میلیارد دلاری روسیه از رشد قیمت نفت نفت ایران گران شد پیش بینی اوپک از بازار نفت ۲۰۲۲ الزامات تولید صادرات محور از زبان رییس اتاق ایران اقامه نماز جمعه توسط بازیکنان چلسی در امارات نفت ۹۱ دلار و ۱۶ سنت معامله شد ژاپن از شهروندانش خواست اوکراین را ترک کنند مکرون به دلایل امنیتی نمونه‌ دی ان ای خود را به دست روس ها نداد ادامه سریال قتل های ناموسی / شوک «سر»گردانی در اهواز ارزان ترین‌ تلویزیون های بازار (جدول قیمت ها) بیت کوین در اتحادیه اروپا باید ممنوع شود! اقدام جدید سفیر روسیه و بزرگداشت مجری ترکمنچای؛ ایران کی قرار است پاسخ دهد؟ کاهش ۴۵درصدی قیمت کود در سال آینده لوکس ترین گوشی وان پلاس چند؟ (جدول قیمت ها) خبر خوب وزیر برای معلمان حق التدریس برترین تصاویر خبری هفته گذشته عضو خبرگان رهبری: عامل فقر کسانی هستند که در این ۴۳ سال قدرت دستشان بوده است سود سپرده های بانکی مشمول مالیات می شود افزایش قیمت گاز چگونه مدیریت شد؟ اصالت زندانبانی در نظام ما متفاوت از دیگر کشورهاست فرار رو به جلوی دژپسند با ۳ میلیون گوشی سامسونگ بخرید (جدول قیمت ها) بازگشت رضاییان به جمع سرخ پوشان منتفی شد مراحل گام به گام دریافت وام بدون ضامن شیوه عجیب فروش برنج با تخفیف! آخرین قیمت طلای جهانی کاهش دوباره قیمت طلا و سکه ۴ شب سفر به باکو چقدر هزینه دارد؟ (جدول) تولید پنجره ای که نقش بخاری و کولر را ایفا می کند نیازی به واردات سیب زمینی نیست کاهش صف کامیون ها در مرز آستارا ​آغاز کار جلسه کارگروه اقدامات هسته‌ای دیدار اولیانوف با مذاکره کننده ارشد آمریکا برنج ایرانی کیلویی چند؟ (جدول قیمت ها) سقوط هپکو / داستان یک بذل و بخشش به اسم خصوصی سازی به ۷۰ درصد مستاجران وام ودیعه ندادند معمارزاده: فدراسیون قانونی کار نکند به فیفا و AFC می روم نماینده اتحادیه اروپا در وین: هدف اطمینان از اجرای تمامی جوانب برجام است ایرلاین ها: هواپیما نداریم، محدودیت کرونایی تعطیل! نماینده مجلس: ایرلاین ها بلیت هواپیما را ۳۰۰ هزار تومان گران کردند اظهار نظر عجیب شورای رقابت درباره قیمت خودرو بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روباتیک معدن گل گهر معادن معدنکاری جدول قیمت ها جهت افزایش دیواره ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳