Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@23:16:21 GMT

آموزش جذاب و کاربردی دیجیتال پینتینگ

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۷۳۷

آموزش جذاب و کاربردی دیجیتال پینتینگ

آموزشگاه تصویرسازان پویا اندیش به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه‌ها به صورت آنلاین دوره آموزش دیجیتال پینتینگ را برگزار کرده تا هنرجویان در هر نقطه از ایران بتوانند با یادگیری نقاشی دیجیتال به صورت حرفه‌ای، درآمد میلیونی برای خود داشته باشند. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


دوره آموزش دیجیتال پینتینگ به شما کمک می‌کند که طرح خود را با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مربوطه روی قاب دیجیتالی به تصویر بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره آموزش دیجیتال پینتینگ برای علاقه‌مندان به انیمیشن، گرافیست‌ها، هنرجویان نقاشی و تصویرسازان جذاب و مفید خواهد بود. در کلاس دیجیتال پینتینگ شما کار با نرم‌افزارهای فتوشاپ، ایلاستریتور را یاد می‌گیرید. دوره آموزش دیجیتال پینتینگ شاخه جدیدی از گرافیک است که به‌جای قلم و دفتر، از کامپیوتر، قلم نوری و نرم‌افزارهای مختلف استفاده می‌شود. هنرجویان عزیزی که علاقه دارید در دوره دیجیتال پینتینگ شرکت کنید؛ تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با نقاشی دیجیتال آشنا کنیم.
  نقاشی دیجیتال چیست
نقاشی دیجیتال سبک جدیدی از نقاشی است که به‌جای قلم و کاغذ از نرم‌افزارهای مختلف استفاده می‌شود. امروزه نقاشی دیجیتال طرفداران زیادی در بین هنرجویان دارد. همان‌طور که می‌دانید متأسفانه هزینه دفتر، قلم طراحی و لوازم موردنیاز برای نقاشی سنتی بسیار گران است و بسیاری از هنرجویان نمی‌توانند متریال حرفه‌ای موردنیاز خود را تهیه کنند. اما نقاشی دیجیتال دردسرهای تهیه لوازم نقاشی را ندارد و با داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ و نصب نرم‌افزارهای مربوطه می‌توانید هنر خود را روی صفحه دیجیتالی پیاده کنید. به‌علاوه کارکردن با کامپیوتر بسیار راحت است و سرعت کار شما را افزایش می‌دهد. جالب است بدانید دوره آموزش دیجیتال پینتینگ برای انیمیشن‌سازی و تصویرسازی دو و سه‌بعدی هم بسیار کاربرد دارد.
  معرفی نرم افزارهای دیجیتال پینتینگ
همان‌طور که قبلاً هم گفتیم نقاشی دیجیتال نیاز به نرم‌افزارهای مختلفی از جمله فتوشاپ، ایلاستریتور و کورل دراو و پینت دارد. اگر با این نرم‌افزارها آشنایی ندارید؛ لازم نیست نگران این موضوع باشید. در دوره آموزش دیجیتال پینتینگ به طور کامل، کار با این نرم‌افزارها را به شما آموزش می‌دهند. در این قسمت به طور مختصر شما را با نرم‌افزارهای دیجیتال پینتینگ آشنا می‌کنیم.
     - نرم‌افزار فتوشاپ
یکی از نرم‌افزارهایی که در دوره دیجیتال پینتینگ به شما آموزش می‌دهند، فتوشاپ است. برنامه فتوشاپ کارایی‌های بسیاری دارد و شما با کمک این نرم‌افزار می‌توانید هرآنچه در ذهنتان وجود دارد را روی صفحه دیجیتال پیاده کنید.
     - نرم‌افزار ایلاستریتور
یکی دیگر از نرم‌افزارهایی که در کلاس دیجیتال پینتینگ با آن سروکار دارید، برنامه ایلاستریتور است. این نرم‌افزار برای طراحی گرافیک، نقاشی دیجیتال، تصویرسازی و انیمیشن مورداستفاده قرار می‌گیرد. هم چنین نرم‌افزار ایلاستریتور یک برنامه محبوب در بین تصویرسازان، گرافیست‌ها و طراحان دیجیتال است. جالب است بدانید تصویر در این نرم‌افزار به بزرگ‌نمایی بستگی ندارد. یعنی با بزرگ کردن تصویر، کیفیت تصویر تغییر نمی‌کند.
  قابلیت نرم‌افزارهای گرافیکی برای نقاشی دیجیتال
در این برنامه‌ها، قلم‌های مویی دیجیتالی طراحی شده که قابلیت نمایش سبک‌های مختلف نقاشی سنتی نظیر زغال، رنگ روغن، پاستل، خودکار و سبک‌های مختلف دیگر را دارد. به‌علاوه هر یک از انواع نرم‌افزارها دارای جلوه‌های منحصربه‌فردی هستند که می‌توانند جلوه‌های واقعی آبرنگ را در نقاشی دیجیتال آبرنگی به نمایش بگذارند. این ویژگی باعث می‌شود که نقاشی دیجیتال جلوه واقعی‌تری داشته باشد‌. هم چنین با کمک این نرم‌افزارها، هنرجویان می‌توانند با استفاده از ترکیب بافت و شکل، سبک قلم‌مویی خود را طراحی کنند. این ویژگی در نرم‌افزارها باعث می‌شود که نقاشی‌های دیجیتال به سبک نقاشی‌های سنتی نزدیک‌تر شوند.
  دوره‌های آموزش دیجیتال پینتینگ برای چه افرادی مناسب است؟
     - علاقه‌مندان به دوره آموزش تصویرسازی، گرافیک و نقاشی
     - هنرجویان رشته نقاشی، تصویرسازی ،گرافیک، تصویرسازی و انیمیشن
     - اگر با رنگ‌شناسی، طراحی و فتوشاپ آشنا هستید، دوره آموزش دیجیتال پینتینگ مطمئناً برای شما مفید خواهد بود.
 
تفاوت نقاشی دیجیتال با نقاشی سنتی چیست؟
     - 
یکی از تفاوت‌های میان نقاشی دیجیتال با نقاشی سنتی، فرایند خطی است‌. منظور از فرایند خطی این است که در نقاشی دیجیتال هنرمندان می‌توانند نقاشی خود را در لایه‌های مختلف تنظیم کرده و در صورت لزوم هر یک از لایه‌ها را ویرایش کنند. هم چنین امکان لغو و انجام مجدد حرکت‌ها وجود دارد.
     - وجود محدودیت در نقاشی دیجیتال
در نقاشی دیجیتال به دلیل نبود ابزارهای فیزیکی در به‌کارگیری تکنیک‌های نقاشی، محدودیت‌هایی وجود دارد.
     - دسترسی به افزارهای متنوع در نقاطی دیجیتال
  در نقاشی دیجیتال، کاربران به طیف وسیعی از رنگ‌ها و هم چنین سایزهای مختلف بوم نقاشی دسترسی دارند.
     - امکان بازگشت به مرحله قبل پر نقاطی دیجیتال
ابزارهای موجود در نقاشی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنرمند در صورت نیاز به ویرایش، می‌تواند به مرحله قبل برگردد. کاربران در صورت هرگونه اشتباه در انتخاب نامناسب از رنگ، پاک‌کن و جلوه‌های ویژه می‌توانند به‌راحتی به مرحله قبل رفته و آن را اصلاح کنند.
  ویژگی‌های دیجیتال پینتینگ  
     - همان‌طور که می‌دانید برای تهیه کاغذ و قلم‌های طراحی ای باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. اما در نقاشی دیجیتال خبری از هزینه‌های زیاد است و فقط کافی است در دوره آموزش دیجیتال پینتینگ شرکت کرده تا بتوانید به‌صورت حرفه‌ای به این کار مشغول شوید‌.
     - نقاشی دیجیتال نیاز به متریال خاصی ندارد. فقط کافی است در دوره آموزش نقاشی دیجیتال شرکت کرده تا با تمام نرم‌افزارها آشنا شوید و بتوانید طرح‌های خود را در صفحه دیجیتال پیاده کنید.
     - یکی از ویژگی‌های خوب نقاشی دیجیتال این است که دیگر ریخت‌وپاش و شلوغی‌های نقاشی‌های سنتی را ندارد. شما لازم نیست ساعت‌ها وقت خود را صرف تمیزکردن قلم‌ها و جمع‌کردن آنها کنید. کافی است کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود را روشن کرده و از کشیدن نقاشی لذت ببرید.
     - همان‌طور که می‌دانید در نقاطی سنتی زمانی که اشتباهی رخ دهد؛ مجبور هستید آن را پاک کنید که بسیار دردسر دارد. به‌علاوه گاهی مجبور می‌شوید طرح خود را از اول بکشید. اما در نقاشی دیجیتال شما به‌راحتی می‌توانید طرح خود را ویرایش کرده و اشتباه خود را اصلاح کنید.
     - یکی دیگر از مزیت‌های نقاشی دیجیتال این است که در تصویرسازی و انیمیشن نیز کاربرد دارد. برای اینکه بتوانید به‌صورت حرفه‌ای به نقاشی دیجیتال بپردازید، حتماً در کلاس دیجیتال پینتینگ شرکت کنید. 
    بازار کار دیجیتال پینتینگ
فارغ التحصیلان رشته گرافیک، طراحی، تصویرسازی و انیمیشن اگر به دنبال یک شغل خوب و پردرآمد هستند، حتماً در دوره آموزش دیجیتال پینتینگ شرکت کنند. اینکه هدف شما از شرکت در دوره دیجیتال پینتینگ، پیشرفت در کسب‌وکار یا علاقه به دیجیتال پینتینگ است؛ فرقی ندارد؛ دوره آموزش دیجیتال پینتینگ به شما کمک می‌کند که یک کسب‌وکار عالی با درآمد فوق‌العاده داشته باشید. هم چنین اگر وقت برای شرکت در دوره آموزش نقاشی دیجیتال را ندارید، می‌توانید در دوره‌های آموزش آنلاین نقاشی دیجیتال ثبت‌نام کنید.
  یادگیری آنلاین دیجیتال پینتینگ
امروزه به دلیل مشغله‌های کاری و هم چنین همه‌گیرشدن ویروس کرونا، بسیاری از افراد کسب‌وکارهای خود را تعطیل کرده و در خانه مشغول به فعالیت هستند و به‌خاطر سلامت خود و خانواده ترجیح می‌دهند در مکان‌های شلوغ تردد نکنند‌. آموزش آنلاین دیجیتال پینتینگ این مزیت را دارد که می‌توانید در خانه به یادگیری مهارت مورد علایق خود بپردازید. هم چنین با گذراندن کلاس‌های آموزش آنلاین نقاشی دیجیتال در منزل، یک‌قدم از بقیه دوستان خود جلوتر هستید و می‌توانید با کسب این مهارت، یک درآمد فوق‌العاده برای خود داشته باشید. شما در هر نقطه از ایران یا در هر کشور خارجی می‌توانید در دوره‌های آموزش آنلاین دیجیتال پینتینگ شرکت کرده و به‌صورت حرفه‌ای نقاشی دیجیتال را یاد بگیرید.
آموزشگاه تصویرسازان پویا اندیش به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه‌ها به صورت آنلاین دوره آموزش دیجیتال پینتینگ  را برگزار کرده تا هنرجویان در هر نقطه از ایران بتوانند با یادگیری نقاشی دیجیتال به صورت حرفه‌ای، درآمد میلیونی برای خود داشته باشند.
 از طریق آدرس وب‌سایت https://naghashi.art/  با این مجموعه پرتلاش آشنا شوید و از آموزش های رایگان نقاشی و مقالات  دیدن کنید . با شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت کنید.

 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ تصویرسازی و انیمیشن نقاشی دیجیتال نقاشی دیجیتال صورت حرفه ای دوره آموزش نرم افزار آموزش آنلاین نرم افزارهای نرم افزارها همان طور نقاشی سنتی هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند

۱۰ خلبان اوکراینی که اکثر آنها هرگز پرواز نکرده‌اند، برای گذراندن دوره‌های آموزشی جامع مطابق با استانداردهای نیروی هوایی وارد فرانسه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این آموزش در پایگاهی در جنوب غرب فرانسه برگزار می‌شود و مقامات فرانسوی به دلایل امنیتی اطلاعاتی در مورد مکان خلبانان اوکراینی فاش نکردند.

به نقل از لیبراسیون، بااین‌حال، آنها که بین ۲۱ تا ۲۳ سال سن دارند، باید بعد از کریسمس سکان جنگنده اف-۱۶ آمریکایی را در دست بگیرند.

قبل از عزیمت به فرانسه، خلبانان اوکراینی سه ماه را در بریتانیا گذراندند و زبان انگلیسی را آموختند، زبانی که خلبانان ناتو از آن استفاده می‌کنند.

در مجموع، خلبانان اوکراینی دوره ۸۰ ساعت پرواز و ۵۰ جلسه شبیه‌سازی را خواهند گذراند. این آموزش سریع نصف طول دوره نیروی هوایی فرانسه است، اما کی‌یف چاره‌ای ندارد زیرا نیروی هوایی این کشور از آغاز جنگ تمام‌عیار روسیه آسیب‌دیده است و نیاز به بازسازی فوری دارد.

انتظار می‌رود اف-۱۶های آمریکایی در تابستان امسال وارد اوکراین شود. پس از اتمام دوره آموزشی خود در فرانسه، خلبانان اوکراینی، بعد از یک دوره سازگاری چهار ماهه در رومانی، از این جنگنده‌ها استفاده خواهند کرد.

سه جنگنده دیگر اف-۱۶ از هلند اخیرا به مرکز آموزشی اروپا در نزدیکی شهر فاتستی رومانی وارد شده‌اند. در حال حاضر هشت فروند اف-۱۶ در این پایگاه وجود دارد که ۳۲ فروند دیگر از نروژ وارد این پایگاه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود