Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه بخش زیادی از واحدهای جذب شده در این منطقه مرتبط با حوزه آی.سی.تی است، افزود: با توجه به برنامه های صورت گرفته مبنی بر تبدیل پیام به قطب اقتصاد دیجیتال کشور اولویت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه با واحدهای مرتبط با صنایع آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.تی و آی.تی و فناوری های نوین است.

وی خاطر نشان کرد: با استقرار این تعداد واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی زمینه اشتغال حدود پنج هزار و ۵۶۵ نفر در این منطقه فراهم خواهد شد.

ثناگو مطلق در ادامه با بیان اینکه بخشی از این واحدها فعالیت خود را آغاز و مابقی نیز در حال استقرار هستند تاکید کرد: امروز این فرصت در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام فراهم شده که واحدهای دانش بنیان و کارآفرین بتوانند با بهره گیری از ظرفیت‌های این منطقه واحدهای خود را با هدف رونق تولیدات داخلی و افزایش اشتغال راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی، منطقه نیز این آمادگی را دارد تا با حمایت از این واحدهای تولیدی زمینه استقرار آنها را تسریع بخشیده و نقش خود را در راستای مانع زدایی و پشتیبانی از تولید عملی کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغالزایی فرودگاه پیام منطقه اقتصادی خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم