Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض این کشور در بیانیه‌ای تأکید کرد که تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در بحرین نشان دهنده سقوط ملی، سیاسی و تجاوز به حاکمیت، تاریخ و آینده بحرین است.

در این بیانیه آمده است: «یک پایگاه خبری رژیم اشغالگر از تعیین یک مسئول ارشد ارتش دشمن اسرائیلی در یک منصب رسمی در بحرین خبر داد که این امر بیانگر سقوط ملی و سیاسی و تجاوز به حاکمیت بحرین، تاریخ و آینده آن است و حجم تجاوزات حاکمیتی بزرگی را که رژیم (آل خلیفه) مرتکب می‌شود، نشان می‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر گزارش شبکه «المنار»، الوفاق در این بیانیه با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه و ایفای نقش مشکوک، غیر ملی و خصمانه علیه ملت بحرین، آورده است که این رژیم فراتر از این اقدامات عمل کرده و از طریق تحویل حاکمیت ملی و تمامی نهادهای دولت به دشمنان اعراب و مسلمانان، سرنوشت یک کشور را به بازی گرفته است.

جمعیت الوفاق همچنین تأکید کرد که اقدامات رژیم آل خلیفه از حد و مرزها عبور کرده و این رژیم اصول ملی ملت بحرین را زیرپا گذاشته و در پی فروش وطن برای یافتن قدرت توهمی است اما جهانیان بدانند که این حکومت در بحرین هیچ گونه مشروعیت مردمی ندارد و این قبیل رفتارها بیانگر وابستگی به این وطن نیست بلکه بر عکس است و تحویل کشور به دشمن و این که تحت قیمومیت اسرائیل قرار بگیرد، یک جنایت فجیع و غیر انسانی است.

رسانه‌های عبری گزارش داده بودند که طی روزهای آینده یک افسر ارشد از نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای استقرار در کشور بحرین تعیین خواهد شد؛ و این افسر علاوه بر  ارتباط با نیروهای امنیتی منامه، نقش ارتباط با ناوگان پنجم آمریکا را [که مقر فرماندهی آن در بحرین قرار دارد] بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: الوفاق بحرين رزیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

منابع آمریکایی مطلع روز جمعه به پایگاه خبری اکسیوس اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور تحریم گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض حقوق بشر در کرانه باختری شده را متوقف کرده و درحال حاضر درحال بررسی این مسئله با اطلاعات به دست آمده جدید از این رژیم طی روزهای اخیر است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال 1997 در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی