Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر انقلاب بحرین در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بر لزوم اتحاد مردم این کشور و مقابله یکپارچه با توطئه‌های رژیم صهیونیستی تاکید و برای برون رفت از بحران در بحرین راه حلی را ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین گفت که «بدون راه حل واقعی عادلانه کامل برای اصلی‌ترین مشکل بحرین، این مشکل راه حلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلی ترین مشکل بحرین مشکل سیاسی است و این مشکل بدون قانون اساسی عادلانه، قابل حل نیست. زیرا بحرین، با سیاست فعلی که با انواع ظلم و چوب حراج زدن‌ها به آن اداره می‌شود، هدف قرار گرفته است»

او که شب گذشته به مناسبت سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین سخنرانی‌ می‌کرد، ادامه داد: مردم بحرین دارای عزت، کرامت، دین و انساینت بوده و تمایل زیادی دارند که آزادی خود را بازیابند.»

آیت الله عیسی قاسم از همه مسلمانان غیور بحرین و خارج از بحرین در کشورهای اسلامی و غیراسلامی خواست در برابر سیاست ظالمانه‌ای بایستند که خواهان این است که امت اسلامی بخشی از اسرائیل باشد.

وی شب گذشته در سخنانی به مناسبت سالگرد انقلاب 14 فوریه این کشور اعلام کرد: ایمان نقطه شروع یک زندگی شرافتمندانه و عادلانه است که همه را خوشحال کند. اگر مردم هر کشوری بخواهند بر مشکلات کشورشان غلبه کنند باید با یکدیگر متحد شوند و تلاش‌هایشان را در مسیر رسیدن به یک راه حل متحد کنند.

رهبر انقلاب بحرین افزود: همانطور که وحدت درباره خیر و حق، راه نجات است، وحدت در زمینه شر و باطل نیز نابود کننده و فسادی بزرگ و بدون مرز است.

شیخ عیسی قاسم خطاب به جوانان و گروه‌های معارض بحرین گفت: قیام و جنبش شما با روحیه اتحاد و پایبندی به منافع مشترک و تلاش برای رقم زدن سرنوشت مشترک با اقتدار و درایت پیش خواهد رفت.

شیخ عیسی قاسم با اشاره به عادی سازی برخی رژیم‌های عربی از جمله رژیم آل خلیفه با اشغالگران صهیونیست اظهار داشت: باید با همه سناریوها و توطئه‌های صهیونیستی در بحرین و کل منطقه مقابله کنیم. ما با دور اندیشی، بصیرت و آگاهی و در راه دین و در راه رضای خدا در مبارزه برای احیای حق هستیم.

واکنش جمعیت معارض الوفاق به حضور افسر صهیونیست در بحرینتظاهرات‌ معترضان بحرینی در آستانه انقلاب 14 فوریه/ بازداشت خودسرانه فعالان توسط رژیم آل خلیفه

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک افسر ارشد ارتش خود را در بحرین مستقر کرده تا تحرکات استعماری و متجاوزانه‌اش را از بحرین مدیریت کند. در این شرایط دیگر چه چیزی مانده تا ما بفهمیم که بحرین کاملاً به اشغال درآمده است؟

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: هدف جنبش و قیام مردم ما دور کردن ظلم و ستم از کشور بود و تحولات تاریخی بزرگ به ما یاد می‌دهد که تغییر سرانجام رخ خواهد داد.  حل و فصل مشکلات بحرین بدون وجود یک قانون اساسی بر پایه عدالت ممکن نیست.

مراسم بزرگداشت یازدهمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه مردم بحرین شامگاه دیروز (24 بهمن) در سالن اجتماعات مؤسسه امام صادق(ع) شهر قم برگزار شد و  آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی انقلاب بحرین هم در آن سخنرانی کرد.

انقلاب مردمی در بحرین علیه استبداد و سرکوبگری رژیم حاکم  در روز 14 فوریه سال 2011 آغاز شد و بحرینی‌ها هر ساله در این تاریخ اقدام به برگزاری تظاهرات می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار بحرین شیخ عیسی قاسم اخبار بحرین شیخ عیسی قاسم انقلاب 14 فوریه شیخ عیسی قاسم آیت الله راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد

تقاضای بررسی لایحه اساسنامه توسعه سواحل مکران طبق اصل ۸۵ قانون اساسی امروز - یکشنبه - در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه _۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی تقاضای بررسی لایحه اساسنامه توسعه سواحل مکران طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در راستای اجرای ماده ۱۶۴ آیین داخلی مجلس اعلام وصول شد.

طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون‌گذاری را به شخص یا هیأتی واگذار کند ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌کند به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و تصویب نهایی آنها با مجلس خواهد بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748698

دیگر خبرها

  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق