Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حمید بزمشاهی اصفهانی روز دوشنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: وجود رهبری یک نعمت بزرگ از جانب پروردگار به ایران اسلامی و عامل اتحاد و انسجام مردم و مسوولان و ثبات کشور در سطح منطقه و جهان شده است.

وی افزود: نیروهای مسلح از جمله سپاه با تبعیت از فرامین رهبری در همه حوزه های محوله موفق هستند چرا که اجرایی کردن دغدغه های ایشان از شاکله های دستیابی نیروهای مسلح به موفقیت و اهداف تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اشراف یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: تجربیات جنگ تحمیلی و شراکت در بازسازی زیرساخت ها و خرابی های ناشی از جنگ باعث رشد و تقویت نیروهای مسلح ایران در مقایسه با برخی کشورهای دیگر شد.

بزمشاهی اصفهانی ‌تاکید کرد: سپاه در حوزه هایی چون زمینی، هوایی، دریایی، پدافندی، هوافضا، موشکی، پهبادی، نرم افزاری و سخت افزاری، سازندگی و محرومیت زدایی، سایبری، فناوری اطلاعات، مدیریت کرونا و موارد دیگر رشد داشته است و دوست و دشمن به قدرت نظامی و دفاعی ایران معترف اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام هم گفت: اقدامات سپاه استان در زمینه های گوناگون به موفقیت دست یافته است که مشارکت در مهار آتش سوزی های مراتع می تواند به یک الگوی موثر در کشور بدل شود.

سردار جمال شاکرمی افزود: سپاه استان در مدیریت کرونا هم با وجود کمبود تجهیزات، امکانات و نیرو اما پیشانی و پیشرو مقابله با این ویروس بود و با ایجاد رزمایش کمک های مومنانه به مدیریت معیشت و اقتصاد آسیب دیدگان کرونا ورود کرد.

وی یادآور شد: چهار میلیارد تومان با احداث ۷۰۰ واحد مسکونی و با تسریع در زمان ساخت در هزینه ها صرفه جویی شد.

شاکرمی به کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: در جریان برگزاری کنگره علاوه بر اجلاسیه ها، فعالیت های عمرانی و خدماتی گسترده ای در نقاط مختلف استان و در راستای کنگره ایجاد شد که دز سطح کشور کم نظیر بود.

به گزارش ایرنا، در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر اساس ارزیابی شاخص های سال ۹۹ سپاه استان ایلام در گروه ب متشکل از ۱۸ سپاه کشور مقام نخست را کسب کرد.

همچنین معاونت های سلامت و دفاع زیستی، طرح و برنامه و مالی، بسیج های مداحان، اصناف و منتخین دهگانه اقشار بسیج استان نیز عناوین برتر کشور را کسب کردند.

برچسب‌ها استان ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره استان ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره نیروهای مسلح استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو