Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به دنبال مصاحبه یونس قربانی در مورد باشگاه ماشین‌سازی ‌و نام بردن از هوشنگ نصیرزاده، وی در پاسخ گفت: قربانی با حمایت رییس هیات فوتبال استان برای خرید باشگاه ماشین‌سازی معرفی شد یک صلح‌نامه نوشتند به استانبول فرستادند که آقای زنوزی و قربانی و ششگلانی امضا کردند، اما بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان حاضر به امضا نشد و همان روز اول گفت ایشان اهلیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نصیرزاده گفت: قربانی وقتی تیم ماشین سازی لیگ برتری بود و ارزش ترانسفرمارکت باشگاه ۱۱۰ میلیارد بود آن را از زنوزی کاملا رایگان گرفت، ولی زنوزی به جای فروش نقدی و دریافت حتی یک ریال این باشگاه را کاملا رایگان و مفت به این آقا داد و در صلح‌نامه نوشتند تمام بدهی‌های گذشته را هم خود زنوزی می‌دهد و قربانی فقط یک بدهی بازیکن خارجی را بدهد و تیم را صاحب شود و پنجره را باز کند اما ایشان از همان روز اول فقط روی بدهی‌های مربوط به زنوزی متمرکز بود و چون اطلاعات بین‌المللی از فوتبال نداشت می‌گفت ما از فیفا داریم وقت می‌گیریم و به من پیامک‌زده بخش بدهی مربوط به من به خودم مربوط است و شماها دخالت نکنید و هر چه اصرار کردم که باید تعهد خودت را انجام بدهی تا پنجره باز شود، بی‌توجهی کرد و حتی آمد تهران و در کمیته وضعیت بازیکنان با بنده هم به عنوان نماینده مالک مجددا صورتجلسه کرد که بدهی خارجی را خودش بدهد و پنجره را باز کند سپس به جای ثبت شرکت و تغییر مالک و هیات مدیره برای فرار مالیاتی دو تا صورتجلسه تایپ شده با امضا خودش و یک خانم از بستگانش را به سازمان لیگ آورد که نام یک موسسه آموزشی به نام سحر سما را به موسسه ماشین‌سازی تغییر داده بودند بدون این که ثبت شرکت‌ها را داشته باشد و بدون این که روزنامه رسمی شده باشد و این باعث خنده شده بود.

نصیرزاده افزود: وی خیال می‌کرد می‌تواند سازمان لیگ را با مدارک خودساخته خودش قانع کند یعنی ایشان نه تنها تعهد پرداخت بازیکن خارجی که طبق صلح نامه تنهاترین تعهدش بود انجام نداد بلکه تیمی را که مفتی و رایگان به دست آورده بود آن را به لیگ یک سقوط داد و در مدتی که در باشگاه بود سازمان لیگ مطالبات مربوط به تبلیغات محیطی که بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان بود به حساب  واریز کرد که این برایش جذاب بود و با پول گرفتن از بازیکنان تستی که اصلا در لیگ مرسوم نیست، شأن باشگاه را هم پایین آورد و خیال می کرد این پول‌ها همیشگی است و مرتبا واریز می‌شود و از طرف دیگر در حالی‌که می‌دانست و آگاه بود که پنجره نقل و انتقال تیم بسته است و نمی‌‌تواند بازیکن بگیرد ولی چند بازیکن کلیدی را فروخت و تیم را خالی کرد و به دلیل نداشتن بازیکن الان تیم ماشین‌سازی به خاطر اقدامات ایشان در انتهای جدول است. یعنی نه تنها  بدهی تعهد شده را انجام نداد و نه تنها پنجره را باز نکرد و نه تنها شرکت ماشین‌سازی را به ثبت نرساند بلکه درآمد‌زایی هم کرد و خودش هم در مصاحبه به این درآمدها معترف شده است و آنقدر از اصول باشگاه‌داری بی اطلاع بود که معاون هنری برای باشگاه منصوب کرده و بدون این که تیم بانوان داشته باشد معاون امور بانوان هم منصوب کرد او اینجا را با جاهای دیگر اشتباه گرفته بود.

مدیر عامل سابق باشگاه ماشین‌سازی گفت:  خوب دوست عزیز شما که پول نداشتی و حقوق معلمی داشتید چرا آمدی تیم لیگ برتری ماشین‌سازی را از زنوزی که یک سرمایه‌دار بزرگ است مفتی تحویل گرفتی و آن را به لیگ یک سقوط دادی و الان هم انتهای جدول است‌؟ شما که برای اعتراض به حقوق معلمی جلوی مجلس جزو تحصن کنندگان بودی و درخواست افزایش حقوق چند میلیون خودت را داشتی و با صدا و سیما هم مصاحبه کردی که ما حقوقمان کم است‌ چطور الان مصاحبه می‌کنی که چند میلیارد خرج کردی‌؟ با چه اعتباری تیم را مالک شدی‌؟ بازیکن خارجی ماشین‌سازی چه خوب و چه بد شما تعهد پرداخت داده بودید اما به جای انجام تعهد نسبت به بدهی این بازیکن که باید اجرایی می‌کردید دنبال این هستید که چرا قبلا اینطور شده است‌؟ در اظهار عجیب دادن فیش سه برگی را توهین به مردم آذربایجان معرفی کردید‌؟ شما کجا درس خوندید؟ چند کلاس سواد دارید؟ ‌اولا فیش دو برگی است نه سه برگی در ثانی در بانکداری فیش نوعی برداشت از حساب باشگاه در بانک ملت بود که به جای چک که نداشتیم به بازیکنان باشگاه سه سال پیش و در سال ۹۷ فیش دادیم این چه ربطی دارد به مردم آذربایجان‌؟ شما دنبال تحریک احساسات کی هستید‌؟ آقای بهتاج هم گفتند از قول ایشان دروغ گفتید و ایشان چیزی در مورد فیش نگفته‌اند و این واقعا خجالت دارد شما یک فرد ناوارد بودید و معلوم نیست علت حمایت  هیات فوتبال استان از شما چه بود؟ و چه کسی اهلیت شما را احراز کرد؟ و چه ماموریتی داشتید‌؟ و چرا تیم ماشین سازی را به این روز انداختید هم به لیگ یک سقوط دادید و هم الان انتهای جدول لیگ یک است شما با چه رویی الان مصاحبه می‌کنید کی به شما اجازه می‌دهد دیگران را مقصر بدانید؟ هنوز هم می‌گویید پنجره فلان تیم را باز کردند و ماشین را باز نکردند یعنی هنوز هم به تعهد خودت اعتقاد ندارید؟ استاندار محترم هم متوجه اقدامات و ناواردی شما شدند. شما روز اول می‌گفتید پنجره را باز کنید قراردادها را ثبت کنید بعد آن را ببندید و خیال می کردید واقعا همان پنجره است و نمی‌دانستید این باشگاه از فیفا منع نقل و انتقالات دارد که رفع آن بستگی دارد به ادای تنها تعهد شما آقای محترم شما به جای دادن پول برای خرید تیم لیگ برتری تعهد داده بودید بدهی بازیکن خارجی را بدهید چرا از این تعهد حرف نمی‌زنید که باعث بدبختی تیم شده‌؟

وی تصریح کرد: آقای معلم غیر بومی تیمی با نام ماشین با ۵۰ سال سابقه را چه کردید؟ زنوزی جمعا تا الان سه میلیون یورو معادل ۱۲۳ میلیارد تومان بدهی خارجی پرداخت کرده خوب بدهی این بازیکن هم به راحتی قابل پرداخت بود شما چرا جلو آمدید و تیم را از ایشان گرفتید و تعهد دادید خودم آن را پرداخت می‌کنم و ده جا را هم امضا کردی و بعد هم انجام ندادید و تیم را سقوط دادید به دسته پایین‌تر و الان هم انتهای جدول است؟ داشتی زندگی معلمی خودت را می‌کردید چرا با ماشین‌سازی این کار را کردید؟ شما بعد سقوط و بستن بودن پنجره  چرا بازیکنانش را فروختی؟ و یکی از آنها چک خاله خودش را به شما داده بود شما خجالت نمی‌کشید الان مصاحبه می کنید و اسم افراد را می‌آوردید علت حمایت هیات از شما را بعدا می‌گویم اما ما از زندگی شما که خبر نداریم و به خودتان مربوط است اما این موارد را که در موسسه مالی و اعتباری ملل درآمدهای باشگاه گذاشته شده و الان گفتن این موارد  مورد اعتراض شماست خود نزدیکان شما به مردم گفتند و الا ما از کجا بدونیم که شما چه منافعی تاکنون در این باشگاه جمع‌آوری کرده اید بنده سه سال است در باشگاه نیستم و تاثیری تحولات باشگاه هم ندارم و تازه کمک کردم ۳۱ طلبکار بازیکن و غیر بازیکن را تسویه کردیم، می‌دانید اگر کشور چین بودید الان باید محاکمه می‌شدید نه اینکه بیایی یک ساعت آزادانه علیه آنها که ذات شما را می‌شناسند مصاحبه کنید و طلبکار هم باشید شما باعث این نابسامانی در تیم محبوب ماشین‌سازی هستید و باید به هواداران جواب بدهید.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: هوشنگ نصیرزاده فارس تبریز تبریز خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز قربانی ماشین سازی ماشین یونس قربانی زنوزی باشگاه ماشین سازی ماشین سازی بازیکن خارجی پنجره را باز انتهای جدول نه تنها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند

رئیس سازمان چای کشور گفت: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است و کارخانجات چای موظف هستند تمام بدهی خود را به چایکاران پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حبیب جهانساز امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه با اعضای هیئت مدیره سندیکای کارخانجات چای و چای‌کاران با بیان اینکه در سال گذشته دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکل چای‌کاران در کشور داشته است، اظهار کرد: چای‌کاران با سختی زیاد در فصول مختلف سال به کاشت و برداشت چای مشغول هستند اما همواره در پرداخت مطالبات این قشر از جامعه با مشکل مواجه بودیم.

وی افزود: در سال گذشته در جلسه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم بسیاری از دغدغه چای‌کاران برطرف و دولت حق‌الزحمه خود را پرداخت کرد.

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای قیمت‌گذاری، برگ سبز چای درجه یک به ازای هر کیلو ۱۸ هزار تومان و برگ سبز چای درجه دو به ازای هر کیلو ۱۵ هزار تومان اعلام شده است.

جهانساز با بیان اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی چای در سال جاری در حال انجام است، تصریح کرد: میزان بدهی کارخانجات به چای‌کاران را ۳۱ میلیارد تومان است کارخانجات چای موظفند تمامی بدهی خود را به چای‌کاران پرداخت کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جلوگیری از ورود چای سنواتی به بازار در فصل بهره‌وری گفت: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده است و در سال جاری نیز با همین مشکل مواجه هستیم بنابراین از دولت تقاضا داریم مسئله چای سنواتی را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: کارگروهی در حوزه چای در کشور تشکیل شد و مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند و چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود بدون شک هدف واردات به کشور است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پیش‌بینی خرید دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خرید تضمینی برگ سبز چای در کشور گفت: از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند.

کد خبر 748476

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • لاشخورهای مست را ببینید
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد