Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت الاسلام محمد حسین بلک ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و دیگر اعیاد ماه رجب گفت: زبان و فهم ما در وصف حضرت علی (ع) قاصر است و در این زمینه می‌توان به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که در کنگره مربوط به نهج البلاغه امیر المومنین (ع) فرمودند «به حق امیرالمومنین علی (ع) عبد خداست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بالاترین مقام عبودیت از آن امیرالمومنین (ع) است که یکی از تجلی گاه‌های بزرگ این عبودیت و بندگی نیز دلدادگی آن حضرت به امر عدالت بود که امام را مرادف با عدالت در همه عالم می‌شناسند.

او در امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها مراسم ویژه میلاد حضرت علی (ع) را برگزار خواهیم کردکه این برنامه‌ها در قالب جشن، سخنرانی، مدیحه سرایی و سفره‌های سخاوت آن حضرت است.

همه برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته و همانطور که در برنامه‌های گذشته این امر ساماندهی و رعایت شده است در این مراسم نیز این امر را در دستور کار داریم.

برنامه‌های میلاد حضرت علی (ع) در همه اماکن مذهبی استان اصفهان برگزار می‌شود و در ۳۵ بقعه نیز برنامه‌های ویژه در دستور کار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف نیز گفت: در این زمینه باید توجه داشت که این مراسم در مساجد برگزار می‌شود که در شهر‌هایی با وضعیت قرمز کرونا برگزاری این مراسم منع شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه میلادحضرت علی اماکن مذهبی میلاد حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان