Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@06:31:39 GMT

رازیانه لاغر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۴۳۶۲

‍‍‍‍‍‍

اقتصادآنلاین - فرناز خیابانی؛ سفر کاهش وزن برای همه منحصربه‌فرد است و در حالی که ورزش و رژیم غذایی برای ایجاد یک سبک زندگی سالم که در آن کاهش وزن امکان‌پذیر است، با هم ترکیب می‌شود، همیشه برای همه راحت نیست که برای پیروی از یک رژیم تناسب اندام دقیق، وقت بگذارند. ایجاد تغییرات کم اما موثر در سبک زندگی فرد می‌تواند کمک زیادی به شما کند و مصرف منظم دانه‌های رازیانه یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانه‌های رازیانه نه چندان پیچیده و با کمترین زمان مصرف، یک راه عالی برای کاهش وزن است و جالب است بدانید که تقریباً در هر خانواده هندی یافت می‌شود. دانه‌های رازیانه با وجود اینکه یک ادویه وارداتی است، به آشپزخانه هر خانواده هندی راه پیدا کرده است.

 مزایای سلامتی

دانه‌های رازیانه فواید متعددی برای سلامتی دارد که شامل بهبود هضم، متابولیسم، سلامت مو و پوست می‌شود. از آنجایی که دانه‌های رازیانه خاصیت ادرار آور دارد، به دفع سموم از بدن کمک می‌کند. سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند، همچنین استرس اکسیداتیو (عدم‌تعادل بین رادیکال‌های آزاد و آنتی اکسیدان‌ها در بدن) را کاهش می‌دهد که می‌تواند باعث دیابت و بیماری‌هایی مانند چاقی شود. با فواید متعدد سلامتی علاوه بر کاهش وزن، مصرف منظم دانه‌های رازیانه از هر نظر مفید است. در اینجا چهار روش وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید دانه‌های رازیانه را هر روز مصرف کنید.

۱)  پودر : یک مشت دانه رازیانه بردارید و به درستی آسیاب کنید تا پودر شود. این پودر را برای طعم و مزه به خمیر محصولات پخته شده اضافه کنید.

۲)  آب : مصرف دانه‌های رازیانه همراه با آب یک روش معمول شناخته شده است که بیشتر برای کاهش گرفتگی معده و بهبود هضم انجام می‌شود. یک مشت دانه رازیانه بردارید و در یک لیوان پر از آب خیس کنید. بگذارید یک شب استراحت کند و صبح آن را بنوشید. جذب ویتامین ها و مواد معدنی را در بدن افزایش می‌دهد و در نتیجه به کاهش وزن کمک می‌کند. داشتن دو لیوان از این قبیل آب رازیانه؛ یکی در صبح و دیگری در عصر؛ یک درمان عالی برای کاهش چربی است.

۳)  چای : تهیه چای از دانه‌های رازیانه یک کار پیچیده یا زمان بر نیست و می‌توان آن را هر روز برای بهترین اثر مصرف کرد. کافی است یک قاشق غذاخوری دانه رازیانه را در حین جوشیدن آب برای چای عصرانه خود اضافه کنید. همچنین، در حین افزودن دانه‌های رازیانه، نصف قاشق غذاخوری زنجبیل به آن اضافه کنید و از چای عصرانه خود با فواید اضافی لذت ببرید!

۴)  دانه رازیانه بوداده : یک قاشق غذاخوری دانه رازیانه بردارید و روی شعله ملایم تفت دهید. این شکل از دانه‌های رازیانه رایحه ای ملایم ایجاد می‌کند که برای حواس خوشایند است. مقداری از آن را برای طعم و مزه اضافه کنید و بعد از هر وعده غذایی میل کنید تا هضم بهتر شود. این مخلوط همچنین میل به دسر را از بین می‌برد زیرا طعم شیرینی دارد و دانه‌های رازیانه بوداده را به خوبی تکمیل می‌کند. همچنین می‌توانید دانه‌های رازیانه بوداده را آسیاب کرده و پودر کنید و روزانه مصرف کنید.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد چاقی کاهش وزن لاغری داروی گیاهی رازیانه فرناز خیابانی لاغر شدن سریع اخبار مرتبط نقش رژیم غذایی سوئدی در تغییر وزن! آشنایی با موثرترین حبوبات بر کاهش وزن ۷ دلیل مهم که نشان می دهد اشتباه رژیم گرفته اید! کاهش وزن اصولی با این ترفند! غذا خوردن در این ساعت روز لاغرتان می کند! کدام میوه لاغر می‌کند؟! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها رازیانه لاغر می‌کند؟ تعیین کننده مذاکرات کجاست؟ / وین یا میرداماد؟ ارز دیجیتال به عنوان هدیه روز ولنتاین! طغیان شدید رونالدو علیه رانگنیک؛ در حد یونایتد نیستی! دو مدافع استقلال به سربازی می روند یا خیر؟ نمره جهاد کشاورزی در صدور مجوز‌های شروع کسب و کار صفر است تاثیر ممنوعیت دوباره واردات خودرو بر قیمت خودرو/ پیش بینی ۴۰۰ میلیونی برای قیمت پژو ۲۰۶ آخرین تغییر قیمت انواع محصولات سبزی و صیفی در بازار مذاکرات وین در لحظات حساس قیمت جدید ترازو دیجیتال + جدول خبر جدید از کاهش قیمت سیب زمینی بالاخره یارانه ۲۲بهمن چه شد؟ وزیر کار پاسخ می‌دهد قیمت مرغ قطعه بندی اعلام شد یارانه ای که اشتباه واریز شد! پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۷بهمن/ طلا و سکه ارزان شد قیمت وام مسکن رکورد جدید شکست / علت سیل تقاضا برای وام مسکن چیست؟ بحران موشکی کوبا تکرار خواهد شد؟ مشکلی در تامین داروهای عمومی نداریم بانک ها باید اعطای تسهیلات خرد را تسهیل کنند خوردن صبحانه به لاغری کمک می کند همه باید نسبت به دریافت دوز سوم واکسن کرونا توجه داشته باشند ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری پرسرعت راه اندازی شد عواقب استخراج آب های ژرف سیستان و بلوچستان؛ دستبرد به آینده راهنمای خرید گوشی با ۵ میلیون (جدول) دعوا بالا گرفت؛ تهدید به شکایت استقلال از ذوب آهن رییسی پنجشنبه به قطر می رود مرگ ناگهانی صدها پرنده در آسمان مکزیک ​چین: آمریکا برای توافق در وین گام های بیشتری بردارد در پی عضویت در ناتو هستیم پیش بینی قیمت دلار برای ۲۷بهمن / دلار در کانال ۲۷هزارتومان ماندگار می شود؟ انتقاد چین از آمریکا در مذاکرات برجام قیمت جدید خودروهای کیا + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) برای یک ماه آینده ۵۰ قلم دارو کمبود داریم جلسه شورای امنیت بر سر بحران اوکراین به پنج شنبه موکول شد سهام عدالت مستقیم با غیرمستقیم چه فرقی دارد؟ محبوب ترین‌ گوشی چند؟ (جدول) سفر اردوغان به امارات پس از ۱۰ سال بوسه بر دست پدر میتسوبیشی چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) پیشنهاد طب سنتی برای درمان صرع تصاویری از جدیدترین خودروی آئودی کرونا بار دیگر ظرفیت اکران در سالن های سینمایی را «نصف» کرد! صدور مجوز فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور برای درمان علائم طولانی مدت کرونا چه کار کنیم؟ مضرات لاک ناخن برای اعضای داخلی بدن ۳ شب سفر به سرزمین هگمتانه، چقدر هزینه دارد؟ + جدول رشد فروش خودروهای برقی از ۱۰۰ درصد گذشت قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) درخشش غیرمنتظره خودروسازان ترکیه روسیه، دونتسک و لوهانسک را به عنوان جمهوری به رسمیت شناخت بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چاقی کاهش وزن لاغری داروی گیاهی رازیانه لاغر شدن سریع دانه های رازیانه دانه رازیانه اضافه کنید کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و حالا حدود ۶۳۷۰۰ دلار معامله می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از 63 هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.
گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها 1.6 درصد بوده است، یعنی کمتر از 2.5 درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از 3.4 درصد رشد در سه ماهه پایانی 2023. 

شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کردسقوط قیمت بیت کوین تا زیر 60 هزار دلار

ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تاثیر بگذارد.
شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p 500 و نزدک روز خود را با 2 درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا هم تا 4.73 درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.
قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش 4 درصدی به 62800 دلار رسید و بعد تا 63700 بالا آمد. ارزش اتر هم  4 درصد کاهش یافته و حدود 3100 دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در 2024 کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.
انتهای پیام/50

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد
  • غنی‌ترین منابع طبیعی کلسیم
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار