Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:27:10 GMT

امام جمعه شهر نقده استعفاء داد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۷۲۳۹

امام جمعه شهر نقده استعفاء داد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمود ابراهیمی با انتشار متن استعفای خود از سمت امام جمعه شهرستان نقده کناره گیری کرد.

متن استعفای امام جمعه نقده به شرح ذیل است: سلام و درود الهی به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری، بدینوسیله از مردم قهرمان شهرستان نقده حلالیت طلبیده، استعفای خودم را از امامت جمعه شهرستان اعلام می‌دارم و در ضمن از همه عزیزان التماس دعا دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ابراهیمی از اسفند سال ۹۶ به عنوان امام جمعه نقده جایگزین حجت الاسلام محمد حیدری زاده شده بود.

هنوز این استعفا از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تأیید نشده است.

کد خبر 5425517

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استعفا امام جمعه نقده محمود ابراهیمی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر دهه فجر 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه اردبیل مجلس شورای اسلامی همدان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد