Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 این روز‌ها مردم حال و روز خوشی ندارند و کمبود‌های شدید معیشتی کمر آن‌ها را شکسته است. گرانی‌های لحظه‌ای و افزایش روزانه قیمت‌ها نفس مردم را بریده و مسئولان به جای اقدام عملی که نتیجه مثبت آن در سفره‌های مردم دیده شود، فقط به گفتاردرمانی مشغول هستند.

این روز‌ها در شرایط نزدیک شدن به خرید‌های آخر سال، جیب مردم خالی‌تر از همیشه شده و شعار «هر روز گران‌تر از دیروز»، در واقع امر و در صحنه میدان، دست‌یافتنی‌تر از هر چیز دیگری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده‌های مسئولان اقتصادی و مدیران جامعه هم در شعار‌هایی خلاصه شده که فقط سعی در کنترل جوّ روانی جامعه دارد و کیلومتر‌ها از آمار و واقعیت‌ها فاصله گرفته است.

بدون شک تدبیر فوری مسئولان برای رفع تحریم‌ها می‌تواند جلوی افزایش فشار‌ها به معیشت مردم را گرفته و تا اندازه‌ای آرامش روحی و روانی را به مردم بازگرداند.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند