Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه فیلم و سریال در فرهنگسازی و گسترش معنویت بین مردم تاثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید بیش از پیش با تولید فیلم و سریال در راستای تقویت معنویت در جامعه تلاش کنند و زمینه را برای دشمنان که از بستر فرهنگی برای اغفال مردم سوءاستفاده می‌کنند، تنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: برخی افراد با اظهار نظرهای مخالف احکام دین در جشنواره فیلم فجر باید با پاسخ قاطع مسوولان فرهنگی روبرو شوند زیرا این اعمال قابل قبول نیست.

وی بااشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز در سالروز قیام تاریخی مردم این شهر در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ با بیان اینکه استمرار و مداومت مردم در مسیر انقلاب، باعث پیروزی آن شد، عنوان کرد: طبق فرموده رهبری، باید انقلابی بودن استمرار یابد و همه آحاد ملت در مسیر اهداف انقلاب به نوبه خود تلاش کنند. از امروز باید به فکر تربیت جوانان انقلابی، دانشمندان متدین و عالم برای پیشرفت آینده انقلاب باشیم.

امام‌جمعه ارومیه بابیان اینکه مقام معظم رهبری بر تقویت معنویت تاکید داشتند، اظهار کرد: امروز باید معنویت بین مردم بخصوص جوانان تقویت شود چرا که معنویت سبب نزول برکت بر زندگی و کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب ماه تقویت این معنویت در بین آحاد مختلف جامعه است، ادامه داد: باید معنویت در جامعه تقویت شود و جوانان نیز در این راستا بیشتر هوشیار باشند و به درستی در این رابطه عمل کنند.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: مطالبات رهبری در ردیف اول توسط مسئولان و سپس توسط مردم عملیاتی شود. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بااشاره به سالروز وفات حضرت زینب گفت: حضرت زینب طلایه‌دار قیام کربلا، اسوه مقاومت، صبر و ایثار است که باید زندگی این بزرگوار را الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه قصد شیطان وسوسه انسان و دور کردن از مسیر الهی است که برای این کار نیز توانایی خاصی دارد، گفت: تنها راه سعادت انسان، عبادت و پیروی از احکام و دستورات الهی است. 

وی توهین، قضاوت زودهنگام، تحقیر و ریختن آبروی انسان را از نشانه‌های بی‌ایمانی دانست و گفت: عده‌ای امروزه در فضای مجازی اقدام به بردن آبرو و حیثیت افراد می‌کنند که امری بسیار قبیح و ناشایست برای یک جامعه اسلامی است، در حالیکه در جامعه اسلامی مردم باید اهل حل مشکلات یکدیگر و باعث حفظ آبروی هم نوع خود باشند.

انتهای پیام 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی نمازجمعه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد