Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:57:54 GMT

تحرکات اراذل‌ و اوباش دراستان قم رصد می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۷۳۹

تحرکات اراذل‌ و اوباش دراستان قم رصد می‌شود

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، روح‌الله مسلم خانی با اشاره به برگزاری ماهانه کمیته استانی مقابله با اراذل‌ واوباش و جرائم خشن در دادسرای قم، افزود: این کمیته به‌منظور هم‌افزایی نهادهای امنیتی استان در خصوص رصد و شناسایی تحرکات اراذل‌ واوباش و صدور دستورات قضایی برای برخورد قاطع با برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی شهروندان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر چند طرح مقابله با جرائم خشن در استان اجرا که منجر به دستگیری تعدادی از متهمان، کشف سلاح سرد و گرم، کشف مشروبات الکلی و مواد محترقه و توقیف خودرو و موتورسیکلت آنان شد.

وی رصد اقدامات تحریک‌آمیز و قدرت‌نمایی این افراد در فضای مجازی را نیز از وظایف این کمیته خواند و گفت: با هر گونه قدرت‌نمایی و انتشار مطالب خشونت‌آمیز و یا انتشار تصاویر سلاح گرم و سرد در فضای مجازی برخورد سریع و قاطع صورت خواهد گرفت و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

مسلم خانی از اجرای تمهیدات ویژه و شروع اقدامات پیشگیرانه در رابطه با چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در این رابطه متهمان سابقه‌دار و تعدادی از سازندگان و فروشندگان مواد محترقه و آسیب‌زا شناسایی و برخی احضار و هشدارهای جدی به آن‌ها داده شد.

وی با تاکید بر این‌که تمامی تحرکات اراذل‌واوباش و قانون‌شکنی و رفتارهای مجرمانه آن‌ها در جامعه و فضای مجازی به‌صورت محسوس و نامحسوس رصد می‌شود، بیان کرد: برخورد با برهم زنندگان نظم، آرامش و امنیت مردم، مقتدرانه، مستمر، قانونی و بدون اغماض خواهد بود.

برچسب‌ها دادگستری قم اراذل و اوباش قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری قم اراذل و اوباش دادگستری قم اراذل و اوباش قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه