Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه که هفته گذشته به دنبال اوج گرفتن اونس جهاین طلا، افزایشی شده بود تا پایان هفته نیز با وجود کاهش قیمت دلار، در برابر پایین آمدن قیمت‌ها مقاومت کرد. اما در اولین روز از هفته با کاهش دلار آزاد و رسیدن آن به کف کانال ۲۶هزارتومان، قیمت طلا و سکه نیز کاهشی شد.

به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، سکه امامی با حدود ۳۰۰هزارتومان کاهش، به قیمت ۱۱میلیون و ۷۶۰هزارتومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت معاملاتی این سکه در هفته گذشته، ۱۱میلیون و ۹۴۸هزارتومان لوده است.

نیم سکه نیز در قیمت ۶میلیون و ۶۳۰هزارتومان معامله می‌شود که کاهش ۷۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. درحالی که در روز ۵شنبه، آخرین قیمت برای نیم سکه ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان بود.

ربع سکه نیز با ۵۰هزارتومان کاهش نسبت به روز ۵شنبه، ۳میلیون و ۷۰۰هزارتومان قیمت خورده است.

همچنین هر سکه یک گرمی با قیمت ۲میلیون و ۲۷۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی هفته گذشته کاهش ۱۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. 

حباب سکه چقدر است؟

با کاهش قیمت انواع سکه، حباب سکه نیز کاهشی شده است. به این ترتیب در این ساعت از معاملات، حباب سکه امامی به ۱۴۴هزارتومان، نیم سکه به ۸۰۰هزارتومان، ربع سکه، ۷۶۸هزارتومان و هر سکه یک گرمی به ۸۳۵هزارتومان رسیده است.

تا روز پنجشنبه که کاهش قیمت دلار چندان ملموس نبود و اونس جهانی طلا نیز تقریبا وارد کانال ۱۹۰۰دلاری شده بود، بازار طلا و سکه هنوز واکنشی به اخبار مذاکرات نشان نداده بود. اما پس از اینکه احتمالات دستیابی به توافق قوت گرفت و دلار نیز روند کاهشی خود را ادامه داد، امروز شاهد کاهش قیمت بیشتر طلا و سکه بودیم. حال به نظر می‌رسد آنچه مسیر طلا و سکه را مشخص خواهد کرد، اخبار سیاسی مذاکرات و دلار خواهد بود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قیمت دلار سکه قیمت طلا بازار طلا نیم سکه ربع سکه اخبار مرتبط دلار ۱۵۰تومان گران شـد قیمت دلار و یورو در آخرین روز هفته/ دلار با ۱۵۰تومان افزایش به ۲۵۹۰۰رسید بازگشت سکه به کانال ۱۲میلیون تومان (۹۹/۸/۱۰) تخلیه حباب سکه در انتظار تحولات نرخ ارز افزایش ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومانی قیمت سکه قیمت دلار به کدام سو می‌رود؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها سکه ۳۰۰ هزار تومان ارزان شد؛ بازار تسلیم دلار شد وزیر خارجه هلند در راه تهران آشنایی با چند نشانه خاموش بیماری ها خریدوفروش سیم کارت های بیست میلیارد تومانی! چند دلیل که بدن عرق نمی کند! با ۲۰۰ میلیون هم نمی توان تیبا خرید! + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ​سفر امیرعبداللهیان‌ به مونیخ ارتباطی به مذاکرات ندارد بانک رفاه کارگران در میان برترین شرکت ها و بانک های ایران افزایش حقوق کارگران؛ متهم جدید تورم نامه معاون دادستان کل کشور به وزیر ارشاد درباره اظهارات جنجالی یک نویسنده آشنایی با خواص درمانی بارهنگ ارزش سهام عدالت من (۳۰ بهمن ماه) هیوندای توسان ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) موافقت مجلس با حذف مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد نفوذ مویرگی کالاهای ایرانی در بازار روسیه قالیشویی در آستانه شب عید چقدر گران شد؟ قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۳۰ بهمن) پیش بینی بورس فردا یکم اسفند / سایه رکود تا چه زمانی بر سر بازار باقی می ماند؟ اختیارات رییس جمهور در مناطق آزاد حذف شد تاثیر شکوفه های بهاری بر سلامت بدن! تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور پراید وانت صفر چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ابلاغ دستورالعمل پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز توسط رییس جمهور تاکید امیرعبداللهیان رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام چند دوز واکسن کرونا تاکنون تزریق شده است؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) بیماری پارکینسون با حمله قلبی چه ارتباطی دارد؟ قیمت خودروهای یوآز + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) وعده جدید نفتی سه مشتری بدقول ایران برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته با این قیمت ها مغزتان سوت می کشید؛ ۵۰ میلیارد تومان برای خط موبایل! اصابت خمپاره از اوکراین به منطقه راستف در روسیه قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) آمریکا و غرب نیازمند مذاکراتند نه ما ماینرهای جورجیا از مالیات معاف می‌ شوند؟ جلوگیری از پرخوری‌ های عصبی با این روش! خبر مهم درباره مستمری بهمن بازنشستگان نیروهای مسلح فروش آپارتمان ۷ متری در لندن + عکس مرخصی استعلاجی کرونا چند روز شد؟ طرح صیانت؛ محدودسازی فضای مجازی با الگوبرداری از چین محدودیت های کرونایی باز هم تمدید شد حال بورس خوب است، اما تو باور نکن زمان توافق نهایی در وین قابل پیش بینی نیست روسیه مسئولیت حمله سایبری به اوکراین را به عهده نگرفت صورت مالی استقلال و پرسپولیس منتشر شد + فایل قیمت موتورسیکلت با خودرو برابری می کند؟ + جدول بانکی ها با اقبال ۴۰ میلیارد تومانی حقیقی ها روبرو شدند تجاری سازی خودروها بر تولید خودروهای ناقص ارجحیت دارد شاخص کل با افت ۲۷۹ واحدی معاملات را به پایان برد دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه هند بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت دلار سکه قیمت طلا بازار طلا نیم سکه ربع سکه جدول قیمت کامل ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ کاهش قیمت قیمت دلار طلا و سکه حباب سکه سکه نیز نیم سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت

درحالی قیمت ارز در بازار با کاهش چشم‌گیر همراه شده و هم اکنون دلار به کانال ۶۱ هزار تومانی بازگشته اما برخی کانال‌های تلگرامی درحال دست و پا زدن برای حفظ دلار در کانال های بالاتر هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ادامه سیرنزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز باعث شده تا قیمت‌ دلار، طلا و انواع سکه نسبت به هفته‌های قبل با کاهش محسوس همراه شود. تا جایی که قیمت دلار که هفته قبل در کانال 64 هزار تومان در نوسان بود امروز به کانال 61 هزار تومان بازگشته است. قیمت سکه نیز هم اکنون به کانال 41 میلیون و هر گرم طلای 18 عیار نیز به 3.4 میلیون کاهش یافته است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/08

 

نکته مهم بازار هم اینجاست که در عین ریزش قیمت‌ها ولی خریداری در بازار طلا، ارز و سکه وجود ندارد و همه چشم انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

بازاری ها می گویند احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد و به همین دلیل هم الان دیگر مردم و بازاری‌ها ریسک خرید را نمی پذیرند و ترجیح می دهند سرمایه خود را نقد نگه دارند تا در قیمت‌های پایین تر خرید انجام دهند.

بازگشت آرامش در منطقه و فروکش کردن خبرهای منفی سیاسی بعد از قدرت‌نمایی نظامی ایران در منطقه باعث شد تا هیجان منفی از بازار تخلیه شود و در ادامه نیز گفته می شود بازارساز عرضه ارز را در امارات و بازار افزایش داده و همین امر به ادامه روند کاهشی قیمت‌ها کمک کرده است.

البته قیمت‌ انواع ارز درحالی در بازار کاهش یافته و فروشنده ها بدون خریدار مانده اند که کانال‌های تلگرامی درحال دست و پا زدن برای حفظ قیمت دلار در کانال‌های بالاتر هستند.

دلار هم اکنون در بازار تهران با قیمت 61 هزار و 400 تومان هم خریدار ندارد؛ دلار فردایی هم اکنون به کانال 60 هزار تومان بازگشته است؛ دلار هرات نیز 61 هزار و 300 تومان قیمت خورده است. ضمن اینکه یورو در بازار افشار با قیمت 66 هزار تومان هم خریدار ندارد و فروشنده ها نگران ضرر بیشتر هستند.

با این حال، کانال‌های تلگرامی دلار را در کانال 62-63 هزار تومان قیمت گذاری کرده و تلاش می کنند تا جلوی ریزش قیمت ها را بگیرند. این البته اولین بار نیست که کانال‌های تلگرامی با عضوهای چند میلیونی قیمت دلار را 2-3 هزار تومان بالاتر از کف بازار اعلام می کنند. تجربه فعالیت این کانا‌ل ها نشان میدهد که هر زمان بازار صعودی یا نزولی بوده قیمت‌های ارز این کانال ها چند هزار تومانی با واقعیت بازار تفاوت داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟