Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت انتخابی متشکل از چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش و جامعه برای انتخاب چهره‎های مردمی برنامه «فرمول یک» گرد هم آمدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی «فرمول یک»،  نخستین دوره طرح انتخاب چهره مردمی به همت برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا سال ۱۳۹۷ برگزار شد و پس از انتخاب ۱۱ تن از بین ۴۰ نفر اولیه توسط هیئت انتخاب، رای گیری از مردم آغاز شد و در نهایت این نرگس کلباسی بود که به عنوان چهره مردمی سال ۹۷ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا مانع از آن شد که در دو سال بعد از این، طرح چهره مردمی به سرانجام برسد و حال امسال دوباره شرایطی فراهم شده تا رسانه ملی آیینه‌ای برای مردم عادی جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینما اینجا کلیک کنید

در بین هیئت انتخاب امسال «فرمول یک» چهره هایی، چون گلاره عباسی بازیگر، محمود انوشه روان‌شناس و سخنران، بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان، محمد دادکان مدیر ورزشی سابق و استاد دانشگاه، گلاره ناظمی داور فوتسال بانوان و آقایان، رضا پورحسین از مدیران سابق رسانه ملی و استاد دانشگاه، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد، محمدرضا شفیعی تهیه کننده سینما و تلویزیون و علیرضا قزوه شاعر و رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود رسانه ملی حضور دارند.

اخیرا جلسه انتخاب ۱۰ نفر از بین ۴۰ چهره برگزیده امسال با حضور این هیئت انتخاب، علی ضیا و فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

۹ داور سرشناس پس از آشنایی با ۴۰ چهره، منتخبین خود را معرفی کرده و توضیحاتی درباره دلایل انتخاب خود ارائه کردند.

در این نشست که در شب تولد شهید رضایی نژاد برپا شده بود، همچنین به یاد این دانشمند هسته‌ای کیک تولد او توسط همسرش بریده شد.

به زودی با نهایی شدن فهرست ۱۰ نفره چهره‌های مردمی معرفی این چهره‌ها آغاز خواهد شد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا صدا و سیما رسانه ملی هیئت انتخاب چهره مردمی رسانه ملی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  در برخی از محلات  میزان فرسودگی واحد‌های مسکونی  افزایش یافته است گفت: در برخی از محلات ما شاهد آن هستیم که علاوه بر بافت‌های تاریخی سکونتگاه‌های غیررسمی هم وجود دارند که وجود این بنا‌های ناپایدار زمینه ساز به خطر افتادن  جان هم وطنان شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه برای ایجاد و تسریع در جریان نوسازی بافت‌های فرسوده و ایجاد سقف‌های امن  وزارت راه و شهرسازی دو راهکار اساسی در دستور کار قرار گرفته است افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته برای نوسازی بافت‌های فرسوده بیش از ۷۰  درصد مردم  و ساکنان این بافت‌ها از  بسته‌های تشویقی مطلع نیستند. بنابراین ارتباط دو طرفه برای اجرایی شدن این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح‌ها ارتباط دو سویه برقرار کرده ایم و با استفاده از نیرو‌های مردمی و از محل اردو‌های مردمی بیش از ۷۰۰ نفر در گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها حضور دارند.

آیینی با بیان اینکه با استفاده از پروانه‌های رایگان و با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی شهرسازانه این طرح‌ها را شروع کرده ایم  گفت: ۲۴۵ شهر در این قالب بسته‌های بومی خود را طراحی کرده اند تا این طرح‌ها با همکاری جهادی گروه‌های جهادی از امروز  فعالیت‌های خود را شروع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد