Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش بدون ویرایش عنوان برنامه ورزشی رادیو گفتگو است که در آن حسن روشن، مهدی هژبری، چیا فوادی و مجید خاتونی به نقد عملکرد فدراسیون فوتبال پرداختند...

سردبیر رسانه طرفداری در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفتگو که با اجرای هوتن خداپرست روی آنتن رفت، زدن شهاب عزیزی خادم را در این روزها که برکنار شده است، دور از مردانگی و جوانمردی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در برنامه امروز ورزش بدون ویرایش به تهیه کنندگی نادر بنی صفار و اجرای هوتن خداپرست، ابتدا حسن روشن و چیا فوادی که در استودیو حضور داشتند به عنوان موافق و مخالف شهاب عزیزی خادم به بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت فدراسیون فوتبال پرداختند.

حسن روشن معتقد بود باتوجه به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی کارنامه عزیزی خادم قابل دفاع بوده اما سردبیر پایگاه خبری فوتبالی تاکید کرد ما با رییس فدراسیونی طرف بودیم که هیچ نگاهی به فوتبال پایه، تیم های ملی رده های سنی مختلف و ... نداشت و بدون برنامه جلو می رفت.

چیا فوادی تاکید کرد:

هیات رییسه فدراسیون فوتبال 43 تخلف و خطا از عزیزی خادم لیست کرده است. 

در ادامه مهدی هژبری، سردبیر رسانه طرفداری روی خط آمد و پس از آن که مجری برنامه گفت رسانه طرفداری منتقد جدی شهاب عزیزی خادم بوده، توضیح داد:

رسانه طرفداری تقریبا از سومین ماه فعالیت شهاب عزیزی خادم، نقد عملکرد او را شروع کرد چرا که کج روی ها و خطاهای فدراسیون فوتبال زیاد شد. متاسفانه افراد فاقد صلاحیت و تخصص به عنوان مشاور کنار او بودند و به جای کمیته ها و دپارتمان ها تصمیم گیری می کردند. عملکرد یازده ماهه شهاب عزیزی خادم و اشتباهات او می گوید او ضعیف ترین رییس فدراسیون تاریخ فوتبال ما بوده و به واسطه استفاده از مشاوران غیرمتخصص لطمه های زیادی به فوتبال ما زد. اما امروز دیگر شهاب عزیزی خادم در فوتبال حضور ندارد و زدن او دور از مردانگی و جوانمردی است. در تمام روزهایی که عزیزی خادم را نقد می کردیم، هر کجا کار خوب از او دیدیم، نوشتیم. بعضا اهانت ها و تهمت هایی هم از ناحیه فدراسیون به ما زده شد و حتی شکایت هم کردند اما این ها تا قبل از برکناری عزیزی خادم بود. امروز که او برکنار شده، مردانه نیست همچنان او را بکوبیم.

سردبیر طرفداری تاکید کرد: 

تا روز پنجشنبه شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال بود، سایتی به نام سایت فدراسیون را به عنوان تریبون در اختیار داشت و تریبون های صدا و سیما هم در اختیارش بودند و با استفاده از این بلندگوها به منتقدین خود اهانت می کرد و ما هم در رسانه طرفداری جواب ایشان را می دادیم و همان طور که بارها تاکید کردیم با شفاف سازی، هزینه دروغگویی را برای مشاوران او بالا می بردیم. اما امروز شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون نیست و تریبونی برای حرف زدن ندارد و بنده ادامه دادن دعوا به شکل یکطرفه را نامردی می دانم. اگر ایشان باز هم بخواهد به دروغ علیه منتقدین حرف بزند، قطعا رسانه طرفداری واکنش نشان می دهد اما در حال حاضر اجازه بدهید پرونده شهاب عزیزی خادم را ببندیم و به آینده فوتبال ایران فکر کنیم. دوره شهاب عزیزی خادم در فوتبال ایران تمام شد و برگشتن به عقب سودی برای فوتبال ما ندارد. تمام حرف ما این بود که این راه، غلط است و حالا که هیات رییسه، فوتبال را از راه اشتباه برگردانده، این که بخواهیم باز به گذشته برگردیم، فقط وقت فوتبال ما تلف می شود.

 

 مهدی هژبری ادامه داد:

ما وقتی عزیزی خادم شروع به کار کرد، منتقد او نبودیم. با این که معتقد بودیم بهتر بود یک فوتبالی به جای او مدیریت می کرد اما می خواستیم منتقد عملکرد باشیم نه منتقد شخصیت و به همین دلیل صبر کردیم تا عملکرد ایشان را ببینیم و نقد ما هم از جایی شروع شد که دیدیم مسیر فوتبال اشتباه است. این که عده ای مشاور بدون پاسخگویی، صاحب اختیار فوتبال شوند، غلط بود و به فوتبال ما آسیب زد. الان هم میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست حضور دارد که دست کم خودش فوتبالیست بوده، خاک فوتبال را خورده، ریشه فوتبالی دارد و متعلق به فوتبال است و امیدواریم این سرپرستی، آغاز دوران مدیریت فوتبالی ها در فوتبال باشد. نمی دانم سال قبل مجمع از چه چیزی ترسید که به علی کریمی اعتماد نکرد؟ آنها می ترسیدند کریمی چه بلایی سر فوتبال بیاورد که عزیزی خادم و مشاورانش نیاوردند؟ ما باید به فوتبالی ها اعتماد کنیم و اجازه بدهیم آنها فوتبال را اداره کنند.

 در بخش دیگری از برنامه وقتی حسن روشن تاکید کرد فوتبال با انتخاب های غلط به این روز افتاده، سردبیر طرفداری ضمن قدردانی از این پیشکسوت بزرگ، گفت:

وقتی انتخاب کننده بد باشد، انتخاب شونده هم بد خواهد بود. ما باید مشکل را از ریشه حل کنیم. از یک مجمع غیر فوتبالی هرگز یک رییس فوتبالی بیرون نمی آید. باید ابتدا مجمع را اصلاح کنیم و سپس باید برای فوتبال مان ساختار تعریف کنیم و سازمان بسازیم تا سیستم کار را جلو ببرد نه فرد... اگر صاحب سیستم شویم، بخش عمده مشکلات حل می شود. قدم بعدی باید این باشد که به جای انتخاب افراد برای مناصب مختلف، شاخصه و ویژگی انتخاب کنیم و سپس دنبال انتخاب فرد برویم. مثلا برای مدیر تیم ملی، ابتدا یک سری شاخصه ها تعریف کنیم، بعد برویم ببینیم کدام نفرات این شاخصه ها را دارند. این دسته بندی خودی و غیر خودی را کنار بگذاریم و انتخاب مان بر پایه تخصص و توانایی باشد. نگوییم این با من رفیق است، پس باید باشد. بگوییم این کار بلد است، به همکاری دعوتش کنیم. ما نمی توانیم دوباره از صفر شروع کنیم اما می توانیم اولویت ها را مشخص کنیم و مطابق اولویت ها دنبال اصلاح امور برویم. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس حسن کامرانی فر: رای پرونده گل گهر بر نمی گردد و تصمیم کمیته استیناف تایید شده است رسانه ترکیه‌ ای: محمد صلاح جدید چرا از ترکیب هال سیتی دور است؟ چهار گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ در تابستان پپ گواردیولا: فرودگاه لیورپول از فرودگاه ما بهتر است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون رسانه طرفداری عزیزی خادم فوتبال ما حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد اینکه ممکن است در انتخاب روچا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلاتی به وجود بیاید اما درنهایت روز جمعه این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد.

روز جمعه از ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی، کمیسیون انتخابات برای مشخص شدن رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داد و نتیجه نهایی آن چیزی نبود جز انتخاب پدرو روچا، تنها نامزد انتخاب فدراسیون، به‌عنوان رئیس.

روچا در حال حاضر به عنوان بخشی از یک پرونده فساد مربوط به فدراسیون تحت بازجویی قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شده بود که این پرونده ممکن است بر روی انتخاب او به‌عنوان رئیس فدراسیون تاثیر بگذارد اما در جلسه امروز این شبهات رد شد.

روچا جانشین لوئیس روبیالس است، رئیس سابق بدنام فدراسیون که پس از حواشی به وجود آمده با جنیفر هرموسو و سپس فساد مالی از این سمت برکنار شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:«پدرو روچا امروز پس از دریافت حمایت اکثریت اعضای مجمع این نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

دیروز هم شورای ملی ورزش اسپانیا در جلسه‌ای گرد هم آمدند، آنها تصمیم به ایجاد کمیته‌ای برای نظارت بر فدراسیون گرفتند و در مهم‌ترین تصمیم، روچا را تعلیق نکردند تا این مرد ۶۹ ساله امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد