Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: اختلاف خانوادگی انگیزه ی قاتل برای قتل دو نفر از اقوامش بوده است و و قوع این حادثه هیچ ارتباطی به مواد مخدر نداشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس آزادبخت با اعلام این خبر، اظهار کرد: وقوع درگیری شخصی ۳۲ ساله با سلاح گرم موجب کشته شدن دو نفر در دو منطقه ی مختلف شهر نهاوند شد، عملیات ویژه و تخصصی پلیس نهاوند با سرعت برای دستگیری قاتل آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد بخت گفت: قاتل پس از ارتکاب قتل، سریعا با خودروی یکی از مقتولین به سمت جاده ی بروجرد متواری می شود و عملیات تخصصی پلیس هم برای دستگیری مجرم تا روستای کهکدان بخش سامن ملایر ادامه پیدا می کند.

وی افزود: در این مکان متهم پس از رها کردن خودرو اقدام به فرار می کند، اما در نهایت توسط پلیس نهاوند دستگیر می شود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، بیان کرد: پس از تحقیق کامل از قاتل مشخص شد، انگیزه ی قتل اختلاف خانوادگی احدی از مقتولین بوده است و هیچ ارتباطی به مواد مخدر نداشته است.

وی با بیان اینکه عملیات دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت توسط پلیس نهاوند نشان از اقتدار و سرعت عمل پلیس در برخورد با مجرمین دارد افزود: در کوتاه ترین زمان حکم مقتضی این پرونده صادر می شود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در پایان ضمن هشدار به مخلین نظم و امنیت در نهاوند افزود: همان طور که قبلا اعلام شده است و چندین نفر هم تبعید شده اند، چنانچه فردی کوچکترین تعرض و بی نظمی انجام دهد که موجب برهم زدن نظم و امنیت مردم و قانون شکنی شود، با قدرت با آن برخورد و به اشد مجازات محکوم می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اختلاف خانوادگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش