Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@03:46:45 GMT

قیمت یخچال های پرفروش چند؟ (جدول)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۴۵۹۴

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  در بازار امروز لوازم خانگی فروشندگان یخچال فریز دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 را به عنوان یخچال فریزر پرطرفدار بازار حوالی ۱۴میلیون و۷۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری کردند.​

یخچال پرفروش جنرال مدل ES-RF13 نیز حدود ۵میلیون  تومان ارزش‌گذاری شده است. یخچال فریزرهای دیپوینت  مدلMAX-D و سامسونگ مدل  RS25 حوالی ۳۰ و ۶۶  میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

قیمت یخچال فریزر شارپ مدل SJ-FP85V نیز به ۵۸میلیون تومان رسیده است. یخچال فریزر پرفروش اکسنت مدل Marina-2800  نیز حوالی ۱۲میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

 جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت روز یخچال (بهمن ماه) برند مدل قیمت (تومان) ال جی SX5031WF ۹۰,۵۰۰,۰۰۰ اکسنت Marina-2800 ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ سامسونگ  RS25 ۶۶,۸۰۰,۰۰۰  شارپ SJ-FP85V ۵۸,۵۰۰,۰۰۰ فیلور RPD-COL-013 ۵,۵۰۰,۰۰۰

اسنوا

SN8-3350GW ۵۰,۴۰۰,۰۰۰ دیپوینت  MAX-D ۳۰,۶۰۰,۰۰۰ هیمالیا NF280p-NR440p - A ۲۵,۲۰۰,۰۰۰  جنرال ES-RF13 ۴,۸۰۰,۰۰۰ پارس  LRDST170WD-FRZNF170 ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ بست  BRT130-10 ۸,۰۰۰,۰۰۰

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد یخچال یخچال دوقلو یخچال فریزر اسنوا یخچال ساید بای ساید یخچال فریز ارزان اخبار مرتبط قیمت جدید یخچال فریزر (جدول) قیمت خرید یخچال فریزر (جدول) قیمت یخچال فریزر چند؟ (جدول) قیمت جدید یخچال فریزر (جدول) قیمت یخچال فریزر چند؟ (جدول) قیمت یخچال (جدول) ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها نشست تعاملی اعضای هیات مدیره انجمن پیشگامان ذوب آهن با مهندس ایرج رخصتی قیمت یخچال های پرفروش چند؟ (جدول) چه وقت مصرف قرص ویتامین خطرناک است؟ باغات کشور شناسنامه دار می شوند خوردن آب نمک ناشتا با بدن شما چه کار می کند؟! این مواد غذایی را با شیر ترکیب نکنید! قیمت خودروهای کاپرا + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) خواص لیمو برای رشد و تقویت مو ها تجربه سفر به سواحل آلانیا چقدر آب می خورد؟ + جدول ۳۰۰ هزار مسکن اجاره ای ساخته می شود با دوج کوین ماشین تسلا خود را شارژ کنید زیبا سازی پوست با ماسک جلبک دریایی سیر تا پیاز ریزش های بیت کوین از ابتدا تا امروز گران ترین وانت چینی بازار + جدول قیمت کامل(۳۰ بهمن ۱۴۰۰) علل تنگی نفس بعد غذا خوردن چیست؟ آشنایی با چند فایده ژله برای بدن اختراع ماسکی که جوان کننده سریع پوست است خطیب زاده: برای توافق غربی ها فوری همانند ایران عمل کنند یک چهارم درآمد نفتی از دست دولت خارج می‌شود ب ام و به زیر ۲ میلیارد رسید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) آشنایی با مواد غذایی انرژی زای طبیعی هاچ بک چینی ایران خودرو چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) پوشش واکسیناسیون در ذوب آهن اصفهان بالاتر از میانگین کشوری و استانی آیا نیاز به مذاکره وجود ندارد؟ قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) دلار چقدر روی قیمت خودرو تاثیر می گذارد؟/ ۲۰ درصد قیمت خودرو، سود وام خودروسازان است تاثیر مدل خوابیدن در جلوگیری از آلزایمر کدام مدل لکسوس در ایران موجود است؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) سقوط امپراطوری فیسبوک در ۶ ماه رقیب تندر ۹۰ در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) پیش نیاز استقلال بانک مرکزی، اصلاح نظام مالی و بودجه ای دولت است قیمت آبگرمکن ثابت ماند + جدول پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منصرف شد آیا عزیزی خادم باز می گردد؟ ارزان ترین مدل تیگو ۵ چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) امیرعبداللهیان: آمادگی رسیدن به یک توافق خوب در کوتاهترین زمان را داریم شاسی بلند فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) لوگرانو؛ رنگ بندی سفارشی اسپلیت (برای اولین بار در ایران) ​پیش بینی قیمت طلا و سکه برای اول اسفند/ افسار قیمت به دست دلار افتاد! ارزان ترین گوشی اپل + جدول قیمت قیمت خودروهای تویوتا + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟ ۳ مدل بنز ۱۰۰ میلیون ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بلاتکلیفی پوتین در اوکراین نجات ۱۰۰ میمون اسیر در خانه متروکه + فیلم با ۴۲۰ میلیون هم می توان شاسی بلند خرید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) سازمان جهانی بهداشت: امسال می تواند سال پایان کرونا باشد پس از ۱۰سال؛ از تهران به دوحه تماس رییسی با مکرون در خصوص مذاکرات وین با ۲ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یخچال یخچال دوقلو یخچال فریزر اسنوا یخچال ساید بای ساید جدول قیمت کامل ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ لوازم خانگی یخچال فریزر قیمت یخچال قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند

برای کاهش هزینه برق و جلوگیری از ورود فشار به شبکه توزیع برق بهتر است استفاده از این وسایل را کم کنیم یا زمان این استفاده را تغییر دهیم. همچنین توجه به برچسب انرژِی هنگام خرید ضروری است. علاوه بر این‌ها برای کنترل برق مصرفی هر وسیله نکاتی وجود دارد که تأثیر رعایت آن‎‌ها در قبض برق نشان داده می‌شود. کاماپرس با بررسی 5 دستگاه برقی پرمصرف در خانه، به بررسی راهکارهای کاهش مصرف برق می‌پردازد.

1- یخچال فریزر

یخچال‌فریزر وسیله‌ای است که به طور مداوم به جریان برق وصل است. بنابراین امکان کاهش استفاده یا تغییر زمان استفاده از آن وجود ندارد. اما برای کاهش مصرف برق یخچال راهکارهایی وجود دارد.

برای کاهش مصرف برق یخچال باید عملکرد آن را بهینه کنید:

فاصله دادن بین یخچال و وسایلی که گرما تولید می‌کنند مانند اجاق گاز و ماشین لباس‌شویی یا ظرف‌شویی مصرف برق را در این وسیله کاهش می‌دهد.

سالم و تمیز بودن نوار لاستیکی دور یخچال، قرار ندادن ظرف داغ در یخچال، باز و بسته نکردن مکرر آن و برفک‌زدایی مرتب از راهکارهایی است که مصرف برق آن را کاهش می‌دهد.

رعایت فاصله ده سانتی یخچال با دیوار و اطمینان حاصل کردن از تراز بودن آن در کنار سرویس سالیانه به سلامت یخچال و مصرف بهینه آن کمک می‌کند.

2- ماشین لباس شویی

ماشین لباسشویی نیز مانند یخچال یکی از وسایل خانگی پرمصرف است. خوشبختانه برای کاهش مصرف برق این دستگاه می‌توان استفاده از آن را به بعد از ساعات اوج مصرف موکول کرد اما این تنها راه کاهش مصرف برق این دستگاه نیست.

مهم‌ترین راه انتخاب برنامه شستشوی دستگاه دقیقا متناسب با حجم لباس روزانه است. ظرفیت بیشتر باعث مصرف برق بیشتر و ظرفیت کمتر باعث افزایش تعداد دفعات مصرف می‌شود.

تنها زمانی ماشین لباسشویی را روشن کنید که کاملا پر شده باشد.

استقاده از آب با دمای پایین‌تر مصرف برق دستگاه را کاهش می‌دهد.

اجرای برنامه‌ شست‌وشوی اقتصادی درج شده در دفترچه دستگاه روشی دیگر برای کاهش مصرف برق ماشین لباس‌شویی است.

3- ماشین ظرف‌شویی

برخلاف آن‌چه تصور می‌شود شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی هزینه کمتری نسبت به شست‌وشوی دستی دارد. زیرا هم آب کمتری مصرف می‌کند و هم انرژی کمتری صرف گرم کردن آب می‌شود. اما به‌هرحال مصرف بالای برق ماشین ظرف‌شویی غیرقابل انکار است. برای کاستن از مصرف برق ماشین ظرفشویی بهتر است این نکات را رعایت کنید:

تا قبل از پر شدن کامل دستگاه از روشن کردن آن خودداری کنید. شست‌وشو با نیمی از ظرفیت، مصرف برق دستگاه را دوبرابر می‌کند.

از آب ولرم با دمای حدودا 48 درجه استفاده کنید.

بعد از کار با دستگاه درب آن را باز بگذارید تا جریان هوا ظرف‌ها را خشک کند.

ناگفته نماند تمیز کردن نسبی ظرف‌ها پیش از قرار دادنشان در دستگاه، جز هدررفت انرژی ثمر دیگری ندارد.

4- کولر

گرمای هوا استفاده از کولر را اجتناب‌ناپذیر کرده است. اما با رعایت مواردی می‌توان مصرف این استفاده را بهینه کرد. از جمله این موارد کاهش دمای خانه با استفاده از پنجره مناسب، درزگیر و لامپ کم‌مصرف است. سایر موارد بستگی به نوع کولری دارد که از آن استفاده می‌کنید.

اگر کولر گازی دارید، رعایت این نکات برای کاهش مصرف برق ضروری است:

دستگاه را در محل مناسب نصب کنید. بهتر است پنل بیرونی در سایه قرار داشته باشد.

فیلتر کولر را به صورت دوره‌ای تعویض کنید.

سرویس سالیانه دستگاه را فراموش نکنید.

هنگام خرید، کولری با توان متناسب با متراژ خانه انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از متخصص کمک بگیرید.

درصورتی که از کولر آبی استفاده می‌کنید این موارد را در نظر داشته باشید:

در انتخاب پوشال مناسب دقت کنید.

به‌علت قرارگیری این کولر در محیط بیرون و تماس دائم با گردوغبار هوا تعویض مرتب پوشال‌ها، رسوب‌زدایی سوراخ ناودان و به‌طور کلی سرویس سالیانه دستگاه ضروری است.

بر روی کولر سایبان قرار دهید تا از اثر افزایش دما بر عملکرد دستگاه و مصرف برق آن جلوگیری شود.

خرید کولر مجهز به کلید هوشمند دارای نمایشگر دیجیتال شما را در جریان وضعیت دستگاه قرار می‌دهد.

5- اتو

خوشبختانه می‌توان زمان استفاده از اتو را به ساعات استراحت که فشار برق شبکه چندان بالا نیست موکول کرد. اما علاوه بر این، راهکارهای دیگری نیز برای کاهش برق مصرفی اتو وجود دارد.

استفاده از نرم‌کننده لباس مدت کار با اتو و بنابراین برق مصرفی آن را کاهش می‌دهد.

لباس‌ها را تقسیم‌بندی کنید؛ به این صورت که ابتدا با لباس‌های صاف‌تر شروع کنید و لباس‌های با چروک بیشتر را برای آخر کار که دمای اتو بالا رفته‌است بگذارید.

قدری پیش از اتمام کار، اتو را از برق بکشید تا بتوانید پیش از خنک شدن، بدون مصرف برق از حرارت دستگاه استفاده کنید.

رسیدن فصل گرما همواره با جهش در مصرف برق همراه است. همزمان با این افزایش مصرف نحوه محاسبه قیمت نیز تغییر می‌کند بهتر است با مدیریت هوشمندانه مصرف برق هم از خاموشی‌های دوره‌ای پیشگیری کنیم و هم هزینه اضافی به خود تحمیل نکنیم.

گفتنی است، ساعاتی از شبانه روز که مصرف برق به اوج خود می‌رسد، در شش ماه اول سال از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۴ و در 6 ماه دوم سال از ساعت ۱۸ تا ۲۲ است. بنابراین توصیه می‌شود در این ساعات در مصرف انرژی صرفه جویی شده و مصرف به صورت هوشمندانه مدیریت شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899434

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول