Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس درج خبری مبنی بر تعطیلی پروژه محور قلعه رئیسی به امامزاده نورالدین(ع) و اتصال آن به پاتاوه به دهدشت که می تواند بسیاری از مشکلات مردم قلعه رئیسی و دیشموک را برطرف کند مسئولین مربوطه پاسخگوی این مشکل شدند.

مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه پروژه اتصال محور قلعه رئیسی به امامزاده نورالدین(ع) با تعامل و همکاری این ستاد و راهداری و حمل و نقل آغاز به کار کرده عنوان کرد: پروژه با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و راهداری و حمل و نقل استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان نادری تاکید کرد: مجموعه تعهدات مالی که ستاد اجرایی فرمان امام باید تقبل می کرد را انجام داده و آماده هرگونه همکاری هم است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه باید جدیدیت بیشتری در حوزه راهداری و حمل و نقل برای پیگیری کار صورت بگیرد تصریح کرد: بعد از درج خبر با پیمانکار صحبت کردم و قول دادند به زودی فعالیت پروژه از سر گرفته شود.

جانی‌پور مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان هم در این خصوص با بیان اینکه به دلیل وضعیت بارندگی پروژه تعطیل شده یادآور شد: اتصال این محور به جاده پاتاوه- دهدشت می تواند کمک شایانی به مردم چاروسا و دیشموک کند و مجموعه راهداری و حمل و نقل هم بر این موضوع تاکید بسیاری دارد که هر چه سریع تر پروژه به پایان برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ادامه داد: به جد موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا پروژه هر چه سریع تر فعال شود و مردم مناطق چاروسا و دیشموک و قسمتی از دشمن زیاری از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد شایان نادری راهداری و حمل و نقل ستاد اجرایی قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی