Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - اعتبار ساخت سد مخزنی دشت پلنگ در استان بوشهر از محل فاینانس خارجی به مبلغ ۳۲۴ میلیون یوآن چین تأمین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهراکنون 5 سد در استان بوشهر شامل دالکی دشتستان، خاییز تنگستان دشت پلنگ دشتی، باغان شهرستان جم و سد اخند در شهرستان عسلویه در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن 2 سد دیگر در مرحله آغاز عملیات قرار دارد که شامل سد باهوش تنگستان و سد دهرود دشتستان در مرحله کسب مجوز ماده 23 قانون الحاق است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر سد خاییز در مرحله آبگیری قرار دارد و سال آینده به‌صورت کامل به بهره‌برداری‌ قرار می‌گیرد.

علی محمدی حجم سرمایه‌گذاری سدهای در حال ساخت استان بوشهر را افزون بر 4700 میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: برای تکمیل 5 سد در حال ساخت استان بوشهر به بیش از حدود 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار بوشهر: 360 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در ساخت سد دالکی دشتستان تصویب شدنماینده مردم دشتستان در مجلس: 360 میلیارد تومان به سد دالکی استان بوشهر تخصیص داده شد + فیلمسد باغان استان بوشهر زمستان امسال آماده آبگیری است

وی با اشاره به احداث سد دشت پلنگ در دشتی خاطر نشان کرد: این سد با حجم مخزن 150 میلیون مترمکعب به‌عنوان بزرگترین منبع تأمین آب شرب استان بوشهر محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه با تکمیل سد دشت پلنگ ظرفیت چشمگیری به منابع آب شرب این استان افزوده می‌شود تصریح کرد: تأمین آب شرب شهرستان دشتی و شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و آب مورد نیاز صنعت از مهمترین اهداف ساخت دشت پلنگ است.

محمدی به میزان سرمایه‌گذاری و تأمین اعتبار سد دشت پلنگ پرداخت و بیان کرد: اعتبار ساخت سد مخزنی دشت پلنگ دشتی از محل فاینانس خارجی به مبلغ 324 میلیون یوآن چین تأمین می‌شود که منوط به پرداخت بخش دوم آورده کارفرما به میزان 7.5 درصد مبلغ یاد شده و این مهم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان استان بوشهر سد دشت پلنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد