Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار کیقباد مصطفایی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: با زحمات مجموعه دستگاه‌های امنیتی در کشور شاهد امنیت پایدار و مطلوب هستیم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تاسی از کشور امنیت خوبی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شاخصه‌های امنیتی نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوبتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح عملکرد نیروی انتظامی تصریح کرد: در وقوع سرقت 25 استان کشور از لحاظ فراوانی بالاتر از ما قرار دارند.

سردار مصطفایی از درگیری و نزاع به عنوان زنگ خطر در استان نام برد و افزود: 95 درصد نزاع‌ها در استان فردی و پنج درصد دسته جمعی است.

این مسؤول گفت: در جرایم خشن در استان هیچ متهمی نتوانست از چنگال عدالت رهایی پیدا کند و در کمترین زمان ممکن دستگیر و به محکمه عدالت سپرده شدند.

وی از کاهش هفت درصدی وقوع قتل در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: نسبت به میانگین کشوری اما آمار بالاتر است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ درصد قتل‌های رخ داده در استان منشا خانوادگی داشته است می‌طلبد در بعد فرهنگی اقدامات موثرتری انجام بگیرد.

وی، فراوانی اسلحه و مهمات و تیراندازی در مراسم‌ها را یکی از تهدیدهایی که استان را هدف قرار می‌دهد دانست و افزود: طی 11 ماه امسال افزون بر ۱۱۰۰قبضه سلاح غیر مجاز کشف و از دست افراد خارج شد.

این مقام انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش اهتمام ویژه‌ای در استان دارد از زمان ایجاد قرارگاه مقابله با اراذل  501 نفر که تعدادی شناسنامه‌دار هستند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.


انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: سلاح غیر مجاز نزاع امنیت کهگیلویه اوباش کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور