Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدامین ولی‌زاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بهمن ماه امسال بیشترین تعداد مبتلایان در آذربایجان غربی مربوط به روز ۱۹ بهمن با بیش از هزار و ۳۰۰ بیمار ثبت شده است.

وی اضافه کرد: این درحالی است که در نخستین روز بهمن امسال، شمار مبتلایان تنها ۶۵ نفر بود و در کمتر از سه هفته، ۲۰ برابر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در بهمن ماه امسال همچنین ۸۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که شامل ۱۹ نفر در نیمه نخست و ۶۳ نفر در نیمه دوم بهمن بود.

ولی زاد با اشاره به بستری شدن بیش از ۱۰۰ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی به خاطر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: در این خصوص نیز همچنان شاهد سه رقمی بودن بستری ها هستیم در حالی که تا نیمه بهمن، بستری ها دورقمی بود.

وی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۷۰۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر، ۱۹۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۴۳ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر در آذربایجان غربی از جمله پنج نفر درمیاندوآب و ۲ نفر درهریک از شهرستان های پیرانشهر و خوی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۳۳۱ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۴۷ هزار نفر در آذربایجان غربی به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی