Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از سال ۲۰۱۶ تورنمنتی در کشور آمریکا با نام "SheBelieves Cup"  برگزار می‌شود؛ جامی چهار جانبه که هر بار یک شهر از ایالات متحده آن را میزبانی می‌کند و بیشتر جنبه‌ای الهام‌بخش برای زنان است تا بتوانند استعداد خود را نشان دهند. این رقابت‌ها در فوریه و مارس هر سال برگزار می‌شود و امسال، هفتمین دوره آن با حضور تیم‌های آمریکا، نیوزیلند، ایسلند و جمهوری چک در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته دوم این مسابقات آمریکا در کالیفرنیا به مصاف نیوزیلند رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر صفر از سد حریف اقیانوسیه‌ای خود بگذرد. در این دیدار شاهد اتفاق عجیبی بودیم.

میکایلا مور، مدافع ۲۵ ساله تیم ملی نیوزلند و تیم لیورپول انگلیس روز تلخی را پشت سر گذاشت و سه بار به اشتباه دروازه خودی را گشود. مور در دقایق ۵، ۶ و ۳۶ گل به خودی زد تا در دقیقه ۳۹ از زمین بیرون برود و تعویض شود.

مور در حالی این سه گل را به ثمر رساند که در طول دوران بازی‌اش برای تیم ملی نیوزیلند سه گل ملی داشت که آخرینِ آن در سال ۲۰۱۸ به ثمر رسید. او بعد از چهار سال دوباره گلِ ملی زد اما به تیم خودی و به اندازه تمام سال‌های حضورش از ۲۰۱۳.

این اتفاق یک بار هم در فوتبال مردان رخ داد. استن فن دِن بویز در سال ۱۹۹۵ و در لباس تیم ژرمینال اِکِرِن سه بار در دیدار مقابل اندرلخت در لیگ بلژیک دروازه تیم خودی را باز کرد تا اِکِرِن با نتیجه سه بر ۲ شکست بخورد. این بیشترین تعداد گل به خودی در یک بازی توسط یک بازیکن است که حالا بعد از ۲۷ سال دوباره تکرار شد.

برچسب‌ها ایسلند لیگ بلژیک ایالات متحده آمریکا کالیفرنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایسلند لیگ بلژیک ایالات متحده آمریکا ایسلند لیگ بلژیک ایالات متحده آمریکا کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی سوچک در دقیقه ۶۵ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • گل به خودی هویبرگ مقابل آرسنال (تاتنهام 0-1 آرسنال)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی آرئولا در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • گل دوم لیورپول به وستهم با گل به خودی سوچک در دقیقه ۶۵ + ویدئو
  • گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب