Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور ریاست کمیته ملی المپیک، دوره مدیریت ورزشی(المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران و مسئولان ورزش ارتش آغاز شد.

به گزارش ایسنا و به نقل ار روابط عمومی ارتش، دوره مدیریت ورزشی تحت عنوان (المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران و مسئولان ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و با شرکت ۴۰ نفر از مدیران و مسئولان تربیت بدنی ارتش و نیروهای تابعه آجا به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید رضا صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک به عنوان مدرس بخش نخست، تدریس مبحث ورزش و صلح و همچنین توسعه فرهنگی-اجتماعی از طریق ورزش را بر عهده داشت.

در ادامه، سرهنگ ستاد حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همکاری‍های رئیس و مدیران کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک با سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: با توجه به اوامر فرمانده کل ارتش و همچنین نگاه ویژه هیئت رئیسه آجا در خصوص توسعه ورزش در ارتش علی‌الخصوص توسعه علمی و آخرین دستاوردهای علوم ورزشی در حوزه رقابت‌های بین‌المللی، مسابقات قهرمانی جهان و المپیک و سیزم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوره مذکور برای مدیران ارشد و مسئولان حوزه های مختلف تربیت بدنی و آمادگی جسمانی آجا و نیروهای تابعه پیش بینی و امروز با تلاش های فیمابین آکادمی ورزش ارتش و آکادمی ملی المپیک شاهد برگزاری این دوره ارزشمند هستیم.

شایان ذکر است دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران تربیت بدنی ارتش که از دیروز آغاز و تا ۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت، نخستین دوره مدیریت ورزشی است که پس از شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری در مجموعه کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

مبانی و رهبری در جنبش المپیک، بازی های المپیک نوین، پایداری از طریق ورزش، ارتقاء توانایی های راهبری در مربیگری، محافظت از ورزشکاران جوان، اخلاق در ورزش، مبارزه با دوپینگ، ورزش و مراجع دولتی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت و ارزیابی عملکرد از جمله سرفصل هایی است که در این دوره به آن پرداخته خواهد شد.

صالحی امیری،  سید نصرالله سجادی، امیر سرتیپ جمشید فولادی، مهرزاد حمیدی، هومن بهمن پور، عباسعلی گائینی، محمدیان و جواد آزمون اساتید این دوره هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپيك المپیک سولیداریتی دوره مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک کمیته ملی المپیک مدیران و مسئولان تربیت بدنی ارتش ویژه مدیران ورزش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال