Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، محمدرضا فلاحیان در مورد کسب اولین پیروزی شهرخودرو مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: اولین پیروزی ما در لیگ باید خیلی زودتر از اینها رقم میخورد. نمیدانم چرا مدام با بدشانسی و بی دقتی روبرو می‌شدیم اما خدا را شکر که این اتفاق افتاد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

او که یک گل سه امتیازی زد که منجر به اولین برد شهرخودرو نیز شد ادامه داد: واقعا گل من تلاش تمام بچه ها بود این دومین گلم در لیگ برتر بوده انشاالله که گل های بیشتری برای تیمم بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال اینکه گلت همراه با اولین پیروزی تیمت باشد خوشایند است اما اینکه اولین پیروزی تیمت اینقدر دیر اتفاق بیفتد واقعا باعث ناراحتی است.

این بازیکن در خصوص دیدار بعدی شهرخودرو با هوادار عنوان کرد: من فکر میکنم این سخت ترین بازی نیم‌فصل دوم پیش روی ما است. جدال سختی داریم. هوادار به تازگی یک امتیاز از سپاهان کسب کرده و تیم با کیفیتی ظاهر شده ما هم باید دومین سه امتیاز خود را بگیریم و از این رو بازی جذابی از آب درخواهد آمد.

فلاحیان در پایان در مورد اینکه امکان بقای شهرخودرو در لیگ وجود دارد یا خیر افزود: هیچ چیز غیر ممکن نیست. ما باید به آینده امیدوار باشیم. با توجه کیفیتی که ارائه دادیم باید در میانه جدول باشیم ولی از لحاظ امتیاز گیری شرایط خوب نیود. انشاالله که از این به بعد علاوه بر بازی خوب به پیروزی هم دست پیدا کنیم و در نهایت شهرخودرو در لیگ بماند.

هومن جعفری کد خبر: 1130833 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران اولین پیروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی