Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار همدان گفت: واحدهای تولیدی که به دنبال توسعه طرح خود هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید در سال‌های آتی هم به طور مستمر و مرتب برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوعات جلسه امروز اشاره کرد و افزود: 5 پرونده که در زمینه وثیقه بانکی مشکل داشتند، توسط اعضا بررسی شد.

استاندار همدان‌ تصریح کرد: یکی از واحدهای تولیدی به دنبال تغییر نوع محصول بود که به خاطر افزایش میزان مصرف آب آن، به شرکت شهرک‌های صنعتی ارجاع داده شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: مجوز‌های لازم در زمینه زیرساخت‌ها و زیربنایی طرح‌های تولیدی باید توسط دستگاه‌های اجرایی اخذ شود. 

روایت دادستان همدان از بازدیدش از بازار/ شاهد قیمت‌گذاری‌های کاذب، سودجویی، فاکتورسازی و اخلال بودیمتوسعه صادرات همدان بر مدار کشمش ملایر/ بازار 8 کشور به تصرف ایران درآمدجداسازی فاضلاب از آب جاری شهر همدان در اولویت‌ها قرار گیرد

وی با تاکید بر اینکه مشکلات واحدهای تولیدی با دستگاه‌‌های اجرایی، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و حل و فصل می‌شود، اظهار داشت: مجموعه واحدهای تولیدی که طرح توسعه داشته باشند و بخواهند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند، در زمینه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند.

استاندار همدان افزود: مصوباتی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به تصویب می‌رسند، توسط‌ دستگاه‌های ذیربط پیگیری و اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استاندار همدان واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود

استاندار مازندران گفت: جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بخش کشاورزی محقق می‌شود و باید زمینه رشد دانش بنیان‌ها را فراهم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، استاندار مازندران با همراهی بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، مهدی داودی فرماندار گلوگاه، رییس جهاد کشاورزی شهرستان و دیگر مسوولان از مراحل مختلف کشتار و بسته‌بندی گوشت مرغ در مجموعه تولیدی ساوانا شهرستان گلوگاه بازدید کرد.

یوسف نوری استاندار مازندران  ضمن تبیین و تقدیر از جایگاه کارگران در عرصه‌های تولیدی اظهار داشت: مجموعه‌های تولیدی به واسطه ایجاد زنجیره تامین، ارزش آفرینی بسیار خوبی داشته‌اند و در مازندران نیاز به گسترش مجموعه‌های ارزش آفرین داریم.

نوری با اشاره به شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد:  مجموعه تولیدی در گلوگاه 40 هزار تن در سال تولید دارد و امسال با مشارکت مردم نیز 60 هزار تن هدف گذاری تولیدی کردند . 

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص مجموعه‌های تولیدی افزود: با جدیت و پیگیری مدیران و با برنامه‌ریزی، زنجیره تأمین بصورت کامل در گلوگاه ایجاد شده و تا انتهای زنجیره حتی از پساب برای ورود به زنجیره بعدی بهره گیری می‌کنند.
  
استاندار مازندران با بیان اینکه صنعت دام و طیور از اهمیت بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است افزود: با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، این مجموعه هم مواد اولیه جوجه یک روزه، خدمات بهداشتی، خوراک دام مورد نیاز و خرید تضمینی را از تولیدکننده اصلی و بخش مردمی تأمین می‌کنند. 

استاندار مازندران با اشاره به موانع پیش روی گفت: قیمت‌های دستوری و صادرات برای مجموعه‌های تولیدی وجود دارد که باید بطور جد پیگیر باشیم تا زمینه صادرات این مجموعه‌ها فراهم شود و استانداردها و معیارهای کنترل کیفیت جهانی را دریافت کند، و زمینه را فراهم نماییم و همچنین در بحث نیازهای ارزی و دریافت ارز برای خرید تجهیزات اقدام سریع داشته باشند.

وی اظهار کرد‌: گسترش مجتمع‌های دام و طیور اهمیت دارد و با مشارکت مجموعه‌ها، تلاش می‌شود تا در صنعت دام و طیور که در حال حاضر استان مازندران رتبه اول و تأمین کننده است، نقش بهتری داشته باشیم.

نوری با برشمردن ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشاورزی استان و قابلیت صادرات گسترده محصولات تولیدی مازندران به خارج از کشور، خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق شعار سال همراه با رفع موانع تولید و تسهیل در امر جهش تولید محصولات کشاورزی استان و نیز جهش در صادرات محصولات کشاورزی استان شد.

استاندار مازندران همچنین به ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بخش کشاورزی محقق می‌شود و باید زمینه رشد دانش بنیان‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند