Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت الوفاق بحرین اذعان وزارت خارجه این کشور مبنی بر حضور رسمی و علنی سازمان جاسوسی موساد در بحرین را خطرناک و موجب ناامنی و تنش در منطقه دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جمعیت الوفاق در بیانیه خود تأکید کرد که حضور موساد در بحرین، این کشور را به مکانی برای ناامن‌سازی و بی ثباتی منطقه تبدیل می‌کند و سخنان «عبدالله بن احمد آل خلیفه» معاون وزیر خارجه بحرین درباره حضور موساد، نتیجه یک تفکر فاجعه‌آمیز و عبور از مرزهای شایستگی و دیپلماسی است

الوفاق همچنین سخن این مقام بحرینی در خصوص اینکه حضور موساد موجب ایجاد ثبات و امنیت برای شهروندان بحرینی شده را مورد انتقاد و تمسخر قرار داد و افزود: «این سخن نشان دهنده میزان بالای عدم مسئولیت پذیری و به خطر انداختن امنیت بحرین است و هیچ فردی که عقلانیت داشته و دارای عرق ملی و وجدان و انسانیت است، چنین سخنانی را به زبان نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این گروه سیاسی مخالف بحرینی تأکید کرد که کارنامه رژیم صهیونیستی مملوء از جنایت ضد بشری است که دهها شهید و مجروح به همراه عملیات‌های ترور با خود به همراه داشته و حضور در بحرین، نه تنها برای این کشور بلکه برای کل منطقه و جهان خطرناک است.

الوفاق افزود: «ما به نام مردم بحرین (به جز کسانی که اذناب اسرائیل به شمار می‌روند) به طور قاطعانه و بر اساس یک اجماع ملی این جنایت و خیانت در حق بحرین و کشورهای عربی و مسلمانان را رد می‌کنیم.»

الوفاق تأکید کرد که از مخالفت با حضور سازمان تروریسیتی و جاسوسی موساد در بحرین را یک وظیفه ملی و تاریخی و اخلاقی می‌داند و تصمیم رژیم آل خلیفه مبنی بر باز کردن جای پای موساد به بحرین را خیانت و حضور این سازمان جاسوسی را اشغالگری قلمداد می‌کند.

 «عبدالله بن احمد آل خلیفه» معاون وزیر خارجه بحرین روز گذشته در نشست امنیتی مونیخ در آلمان به طور صریح و آشکار از فعالیت سازمان تروریستی و جاسوسی موساد در بحرین خبر داد و آن را در راستای همکاری امنیتی میان منامه و تل آویو دانست.

گروهها و مردم بحرین تاکنون بارها به همکاری‌های امنیتی و نظامی آل خلیفه با رژیم صهیونیستی اعتراض کرده‌اند. بحرین در میان دیگر کشورهای سازشگر با رژیم صهیونیستی با سرعت بیشتری به سمت اینگونه همکاری‌ها پیش رفته و برای اولین بار در میان کشورهای عربی، تل آویو یک وابسته نظامی به منامه اعزام کرده است.

در جریان سفر بنی گانتس  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین در 13 بهمن ماه نیز یک توافق امنیتی با منامه امضاء شد وگانتس این توافق را تاریخی توصیف کرد.

وبسایت امنیتی «اینتلیجنس آنلاین» نیز ماه گذشته خبر داد که دستگاه امنیتی بحرین با مجوز شخص «عیسی بن حمد آل خلیفه» پادشاه این کشور، مسئول افزایش همکاری‌ها با موساد شده و به زودی تیمی از این سازمان جاسوسی برای آموزش افسران بحرینی وارد منامه خواهند شد.

هرچند باید گفت که روابط امنیتی، اقتصادی و دیپلماتیک بحرین و رژیم صهیونیستی مختص دو سال اخیر نیست و دو طرف از سال‌ها پیش روابط پنهانی و غیر رسمی خود را در پیش گرفته بودند و بنابراین در خصوص بحرین و رژیم صهیونیستی می‌بایست از آشکارسازی روابط به جای عادی‌سازی استفاده کرد.

ولی‌عهد بحرین به فلسطین اشغالی می‌رودواکنش جمعیت معارض الوفاق به استقبال بحرین از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار بحرین رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار بحرین رژیم صهیونیستی موساد در بحرین حضور موساد آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد

منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که یک هواپیمای شخصی اسرائیلی امروز شنبه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی به زمین نشست و اخیرا برای انتقال مقامات ارشد موساد از آن استفاده شده است.

رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی موسوم به «مکان» گزارش داد، فرود هواپیما در آستانه سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض انجام شده است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما امروز از فرودگاه بن گوریون برخاسته و در امان پایتخت اردن به طور موقت توقف کرده و از آنجا به مقصد ادامه داده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: این احتمال وجود دارد که مقامات ارشد اسرائیلی در این هواپیما حضور داشته باشند تا در مورد عادی سازی مذاکرات با عربستان سعودی گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما متعلق به یک تاجر اسرائیلی است و در ماه های اخیر در سفرهای رسمی مسئولان ارشد موساد و وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) استفاده شده است.

پایگاه خبری آکسیوس همچنین گزارش داد که مقامات آمریکایی امیدوارند به توافقی دوجانبه با سعودی‌ها برسند تا به نتانیاهو ارائه کنند. این توافق شامل تعهد به مسیری است که به راهکار دودولتی منتهی می‌شود.

این در حالی  است که قرار است آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود