Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز سه سه‌شنبه سوم اسفند ماه در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات این خبر پرداخت و بیان کرد: با توجه به افزایش سرقت های سریالی و شبیه هم مغازه در حوزه شهرستان پاکدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه وقوع سرقت ها و بانک های اطلاعاتی موجود مشخص شد چهار نفر از سارقان سابقه دار و سه نفر مالخر با تشکیل باند هفت نفره اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند و با هماهنگی مقام قضائی ، پلیس آگاهی این شهرستان در دو عملیات مختلف، اعضای باند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر، و در تحقیقات صورت گرفته، به ۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف و سه نفر مال خر این باند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس شرق استان تهران با اشاره به شگرد سارقان گفت: سارقان چند روز قبل از سرقت اقدام به شناسایی مغازه هایی که ایمنی و امنیت کمتری داشتند نموده و به کمک دو دستگاه خودرو پیکان وانت و یک دستگاه خودرو پژو پارس اموال مسروقه را انتقال می دادند و در مورد نحوه سرقت ها شگرد های متنوعی داشتند به طوری در سرقت ها، از تخریب قفل، اهرم های دست ساز، ورود از طریق کانال کولر و بالا بردن کرکره های برقی با اهرم های فولادی استفاده می کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: سه دستگاه خودرو مذکور که در سرقت ها استفاده شده بودند توقیف و پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

در پایان سخنان این مقام ارشد نظامی ؛ از کسانی که مغازه یا واحد تجاری آنان به این شیوه ها سرقت شده است خواست به پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه کنند و در توصیه ای که به شهروندان داشت ازآنان در خواست کرد، ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ و انتقادات و پیشنهادات خود را با تلفن ۱۹۷ به ما اطلاع دهند.

به گزارش ایسنا، ارزش ریالی سرقت های انجام شده توسط این باند بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت سارق مالخر سرقت مغازه سارقان سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان