Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:41:35 GMT

۸۴ ورزشکار مشکین دشتی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۲۸۷۲

۸۴ ورزشکار مشکین دشتی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان و ورزشکاران عصر امروز در سالن دشت بهشت برگزار شد؛ سعید کولیوند، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس، بر لزوم حمایت از ورزشکاران تاکید کرد و برگزاری این مراسم را که توسط مدیریت شهری و در راستای الگوسازی برای جوانان، ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و توسعه و ترویج ورزش در جامعه برگزار شد، شایسته تقدیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این مراسم ۸۴ نفر از قهرمانان مدال آور در سطح ملی و بین المللی مربیان، داوران و دست اندرکاران ورزش مشکین دشت تجلیل شدند.

کارگروه ورزشی در مشکین دشت فعال شد

احمد کریمی پور، رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته، گفت: کرونا بیشترین آسیب برای ورزشکاران به ویژه در حوزه قهرمانی وارد کرد و موجب شد بسیاری از چهره‌ها دیده نشوند و هیچ حمایتی از ورزشکاران انجام نشد. 

وی با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری مشکین دشت توسعه و ترویج ورزش و حمایت از ورزشکاران است، گفت: مشکین دشت فاقد اداره ورزش و حتی نمایندگی آن است و اولین اقدام برای توسعه ورزش توسط شورای اسلامی شهر، درخواست نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر مشکین دشت است تا با ایجاد ساختار شهری در حوزه ورزش، شاهد تزریق بودجه برای ورزش در مشکین دشت باشیم.  

این عضو شورای شهر گفت: ایجاد کارگروه ورزشی در شهر مشکین دشت که به عنوان زیرمجموعه شورای اسلامی شهر فعالیت می‌کند، از اقدامات مدیریت شهری در توسعه ورزش است که این اقدام با حضور ورزشکاران انجام شد و ۵ نفر برای این کارگروه انتخاب شدند که به همراه ۱۳ کمیته ورزشی شهری در مشکین دشت ارتباط ویژه ای با ورزشکاران داشته باشند. 

وی همچنین از اختصاص ساختمان مستقل به کارگروه ورزشی مشکین دشت توسط مدیریت شهری خبر داد و افزود: این مکان به زودی افتتاح می‌شود تا ورزشکاران بتوانند ارتباط بهتر و بیشتری با مدیریت شهری داشته باشند. 

ورزش تنها راه نجات از دام آسیب‌های اجتماعی

در ادامه حسین بغدادی، شهردار مشکین دشت، در این مراسم، با بیان اینکه قهرمانان اسباب افتخار و نگین شهر هستند برضرورت حمایت از قهرمانان ورزشی و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران تاکید کرد.

 وی با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های مدیریت شهری در راستای توسعه و ترویج ورزش گفت: با کمک‌ شورای اسلامی شهر مشکین و همت شهرداری اقدامات مثبتی در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر انجام شده است که افتتاح سالن شهدای اقتدار با صرف اعتبار ۷ میلیارد تومان از جمله آنهاست. 

بغدادی اضافه کرد: سالن چندمنظوره اسکیت در حال مذاکره برای مشارکت با بخش خصوصی است، زمین چمن گل نرگس بازسازی شد و زمین چمن شهید مطهری در حال بازسازی است‌. 

زمین فوتبال گل نرگس، چمن زمین شهید مطهری، سالن چند منظوره در منطقه سراب که امیدواریم تا هفته دولت بهره برداری شود و ایستگاه‌های سلامت در شهر، از جمله اقدامات مدیریت شهری است که در راستای توسعه و ترویج ورزش شهر انجام شد.

وی یاد آور شد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ناملایماتی که جوانان به آن گرفتارند، راهی جز روی آوردن به ورزش وجود ندارد‌ و مدیریت شهری در راستای توسعه و ترویج ورزش در جامعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

گفتنی است دراین مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ورزشکاران و قهرمان ملی و بین المللی مشکین دشتی تجلیل شدند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تجلیل ورزشکاران مشکین دشت خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج توسعه و ترویج ورزش شورای اسلامی شهر مدیریت شهری شهر مشکین مشکین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان