Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مشکلات و خواسته به حق اهالی صبور این جزیره خروج خودروهای شخصی از این جزیره بود که شهروند این جزیره برای هربار باید با طی پروسه اداری زمان بر نسبت به اخذ مجوز اقدام می‌کردند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: با هم افزایی و همگرایی صورت گرفته و به منظور رفاه مردم شریف جزیره و تسهیل ورود و خروج خودروهای بومیان عزیز این جزیره، با هماهنگی فی مابین بخش‌های ناظر بر تردد وسایل نقلیه و با فراهم سازی بستر صدور مجوز، بومیان جزیره می‌توانند با اخذ مجوز یک ساله نسبت به ورود و خروج خودروی خود در مسیرهای خارگ به بوشهر، گناوه و بالعکس اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این طرح صرفاً جهت بومیان جزیره خواهد بود و در فاز اول خودروهای سواری بومیان جزیره خارگ که به نام یکی از افراد خانواده باشد را شامل می‌شود.

دشتی زاده در خصوص زمان و شیوه اجرای این طرح خاطر نشان کرد: این طرح از یازدهم اسفندماه سال جاری اجرایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با تکمیل فرم و ارائه مدارک خود به بخشداری، مجوز یک ساله ورود و خروج خودرو خود را دریافت کنند.

کد خبر 5431245

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا بارش باران عکس استانها گرگان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ورود و خروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود